189426643612.jpg

آینه جم: ساعت هنوز به ۱۰ نرسیده بود که زنی مسن سراسیمه وارد دفتر خانم الماسی نماینده جنوب استان شد و گفت پایین تیراندازی است. باورمان نمی‌شد و با خود می گفتیم چنین چیزی امکان پذیر نیست.

یک لحظه صدای شلیک گلوله به گوش رسید. از اتاق آمدم بیرون تا همکاران دیگر در راهرو هستند و فریاد می‌زنند همه برن داخل اتاق‌ها و درب‌ها ببندید.

از طبقه هفتم با راه پله به طبقه ششم رفتم. به اتفاق همسر خانم محمودی نماینده شهرضا و همسر خانم سعیدی نماینده مبارکه و سه نفر دیگر از همکاران مجلس وارد اتاق ۶۲۷ شدیم. درب قفل کردیم و کمد و میز پشت درب نهادیم. صدای شلیک ها بصورت رگبار لحظه ای قطع نمی شد.

از پنجره بیرون نگاه کردیم. دیدیم خیابان بسته شده و از عبور و مرور مردم و وسائط نقلیه جلوگیری می‌شود و مردم به سمتی در حال متفرق شدن هستند. چند نفری زخمی شده بودند.

گویا ۳  تروریست، حوالی ساعت ۱۰ صبح با سلاح گرم از درب مراجعات مردمی مجلس شورای اسلامی وارد شدند و در اقدامی کور، رگبار به سوی تعدادی از مردم که برای دیدار با نمایندگان خود آمده بودند گشودند. آنها قصدشان ورود به صحن مجلس و حمله به نمایندگان بود که اشتباهی وارد ساختمان دفاتر نمایندگان می‌شوند و به هیچ وجه نتوانستند وارد محوطه نزدیک پارلمان شوند و تا ساعاتی از ورود مهاجمان، جلسه علنی مجلس بطور معمول ادامه داشت.

تا ساعت یه ربع به 14 در اتاق بودیم که از حراست مجلس زنگ زدند گفتند آماده باشید نیروهای امنیتی می‌‍آیند تا شما را بیرون ببرند و در راهرو طبقات نیروهای نظامی مسلح و تعدادی از حفاظت اطلاعات مجلس دیده می‌شدند که ما را به پایین از مجلس هدایت کردند.

کف راهرو و پله ها خون موج می‌زد. دیوارها خونی و پوکه های فراوانی دیده می‌شد. با احتیاط طبقات را یکی یکی رد کردیم.

از ورودی داخلی درب ملاقات مردمی ما را به صحن اصلی مجلس و از آنجا به حیاط اصلی صحن راهنمایی کردند. صحنه های دلخراشی بود. بسیاری با ناله و زاری انگار گمشده ای دارند. در محوطه نمایندگان مضطرب پیگیر همکاران دفاتر خود بودند

ضمن تسلیت کشته و مجروح شدن تعدادی از دوستان و همکارانم در ساختمان مجلس شورای اسلامی، پس از ۴ ساعت حبس در یکی از طبقات در ساعت 13:40 دقیقه با ورود نیروهای امنیتی طبقات اول تا ششم مجلس از چنگ تروریست ها بیرون آمد و ما به اتفاق جمعی از مراجعه کنندگان از راه ساختمان نمایندگان به بیرون مجلس هدایت و راهی منزل شدم.

در این ماه رحمت و مغفرت، برای سلامت و بهبودی مجروحان که در بیمارستان های تهران بستری اند و ریشه کنی و نابودی داعشی ها دعا می کنیم

بر اساس آخرین آمار در حادثه تروریستی روز گذشته، 17 نفر از مراجعان مجلس و کارمندان  را شهید کرد و 42 نفر زخمی و مجروح شدند.

*مشاور و مسئول دفتر سکینه الماسی نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی

[کد خبر:AJ21952]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب