9142150_3225.jpg

آینه جم: یونس قیصی زاده: در سالهای اخیر بیش از اندازه از قافله توسعه عقب مانده ایم و تنش ها و اختلافات به اندازه کافی، برای بازماندنمان از رفاه و آسایش و رونق اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و… مانع تراشی کرده اند. این سالها را قدر بدانیم و فضا را برای آرامش و امنیت اقتصادی و سیاسی و باز کردن فضا برای استفاده از همه دیدگاهها و ایده ها و بهره گرفتن از همه صاحب نظران و کارشناسان و اندیشمندان فراهم سازیم که آبادی کشوری به ...

شاید بی راه نباشد اگر بگوئیم که در دوره جدیدی که پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید آغاز گردیده است و گفتمان جدیدی که دارد چارچوب و اصول خود را هویدا می کند، می توان از نقش آفرینی و تاثیرگذاری بیشتر رسانه ها در این زمینه نیز سخن گفت. از این رو شاید انتظار داشته باشیم تا اهداف جدیدی برای رسانه های مردمی و مستقل رسم و تبیین شود.

رسانه هائی که با تجارب دو دهه گذشته روبرو هستند و از پیچ و خم های سختی گذر کرده و فراز و نشیب هائی تاریخی را از سر گذرانده اند، اکنون جا دارد تا به سمت گفتمان جدیدی روی آورند. گفتمانی که در آن بجای واگرائی بر همگرائی جامعه تاکید شود، بجای دامن زدن به اختلافات به رفع کینه ها و اختلافات همت گمارده شود، اشتراکات بخش های مختلف مورد برجستگی قرار گیرد و به سمت تنش زدائی داخلی گام بردارد  و ترویج همبستگی اجتماعی و وحدت قومی، منطقه ای، ملی و … را سرلوحه خود قرار دهد.

همه این برنامه ها میتواند به آرامش جامعه کمک کند، آرامشی که نیاز توسعه استان و کشور است.

در سالهای اخیر بیش از اندازه از قافله توسعه عقب مانده ایم و تنش ها و اختلافات به اندازه کافی، برای بازماندنمان از رفاه و آسایش و رونق اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و… مانع تراشی کرده اند. این سالها را قدر بدانیم و فضا را برای آرامش و امنیت اقتصادی و سیاسی و باز کردن فضا برای استفاده از همه دیدگاهها و ایده ها و بهره گرفتن از همه صاحب نظران و کارشناسان و اندیشمندان فراهم سازیم که آبادی کشوری به عظمت ایران، نیاز به همه پتانسیل ها و توانای های ایرانیان در همه جای دنیا دارد.

[کد خبر:AJ22254]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب