مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل قاطعانه بود

به گزارش خبرنگار آینه جم:حجت السلام محمد گنجی امام جمعه جم نیز در این آئین با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: همه باید از این نوع ازدواج الگوبرداری کنند و با آسان‌گرفتن شرایط ازدواج و سخت‌نگرفتن آن زمینه را برای ازدواج جوانان و کاهش سن ازدواج فراهم سازیم.

حجت‌الاسلام محمد گنجی در ادامه از برگزاری مراسم ازدواج جوانان در شهرستان جم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امشب جشن ازدواج 30 نفر از عروس و دامادها به مشارکت دفتر امام جمعه و فرمانداری شهرستان جم برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که دارای ارزش‌های بسیار زیادی است و این ارزش‌ها باید به نسل جوان نیز منتقل شود.

امام جمعه جم در بخش دیگری از سخنان خود به حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و بیان داشت: رئیس جمهور در این سفر با روسای جمهور کشورهای بزرگ دیدار داشت و دستاوردهای خوبی در این سفر داشت و شاهد اعلام مواضع قاطع رئیس جمهور در این نشست بودیم.

وی همچنین به اغاز سال تحصیلی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با تعامل بین مردم و مسئولان و فرهنگیان باید شرایط مناسبی برای تحصیل دانش‌اموزان و دانشجویان فراهم شود تا شاهد تربیت نیروهای انسانی توانمندی باشیم.

دفاع مقدس به ملت‌های مظلوم نشان داد که می‌شود در برابر ظلم ایستاد

حجت اسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تشکر از دست اندرکاران برپایی برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شهدا رفتند جانبازان فداکاری کردند و ایثارگران از خود گذشتگی کردند و در دفاع مقدس حماسه آفریدند از خدا میخواهم که ما را از رهروان راه شهدا قراردهد

 هاشمی نژاد به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نظامی اشاره کرد و بیان داشت: تجربه دفاع مقدس با همه تنگناها و کمبودها تجربه ارزشمندی بود که به ما آموخت می توان با عزم راسخ و توکل بر خدا در مقابل قدرت های زورگوی جهانی ایستاد و با دست خالی بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس دستاورد دیگری هم داشت و به ملت های مظلوم نشان داد که می‌شود در برابر ظلم ایستاد و پیروز شد. در دفاع مقدس خودمان را شناختیم، توان خود را شناختیم به قول حضرت امام خمینی(ره) انقلاب را در جنگ به جهان صادر کردیم.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان ساخت: جنگ برای ما نعمت بود ما باید از این دستاوردها حراست کنیم و وخاطرات ایثارگران و جانبازان را ثبت وضبط کنیم و به نسل های بعد منتقل کنیم

وی در ادامه تصریح کرد: از موضع گیری ریاست محترم جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل تشکر می‌کنم که بسیار صریح و قاطع مواضع جمهوری اسلامی را بیان کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد در ادامه به سالروز شهادت جمعی از حجاج ایرانی خانه خدا در جمعه خونین مکه که به دستور آمریکا و توسط آل سعود انجام شد اشاره کرد و گفت: در این جنایت در حرم امن الهی این عزیزان را مظلومانه به شهادت رسیدند.

خبرنگارعسلویه:حسین لاری

[کد خبر:AJ3482]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب