000000002012374.jpg

آینه جم ، نماینده منتخب مردم دَیِر، کنگان، جم و عسلویه در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در منطقه ای که من متعلق به آن هستم، پیشرفت داشته ایم ولی توسعه نیافته ایم، به همین جهت اولویت من این است که در زمینه توسعه متوازن و پایدار گام های مطمئنی را در منطقه برداریم.

به گزارش آینه جم ، سکینه الماسی در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه کلید خزانه کشور در حوزه انتخابیه من قرار دارد؛ پارس جنوبی،  شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی از جمله صنایعی هستند که در حوزه دَیِر، کنگان، جم و عسلویه قرار دارد، اظهار داشت: وجود این صنایع در منطقه انتظاراتی را برای مردم به وجود آورده است.

نماینده منتخب مردم دَیِر، کنگان، جم و عسلویه در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خواست اصلی مردم این است که من به عنوان نماینده آن ها به کمیسیون انرژی راه پیدا کنم تا بتوانم در این کمیسیون از حق و حقوق مردم حوزه انتخابیه ام دفاع کنم.

الماسی با بیان اینکه من نماینده قشر بانوان ایران و یک مددکار اجتماعی هستم، متذکر شد: مایل هستم که در مسائل مربوط به خانواده ها و آسیب های اجتماعی نیز ورود پیدا کنم.

وی افزود: در منطقه ای که من متعلق به آن هستم، پیشرفت داشته ایم ولی توسعه نیافته ایم، به همین جهت اولویت من این است که در زمینه توسعه متوازن و پایدار گام های مطمئنی را در منطقه برداریم.

نماینده منتخب مردم دَیِر، کنگان، جم و عسلویه در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در شرایط پسابرجام هستیم، مدیریت پسابرجام خیلی مهمتر از مدیریت برجام است تا بتوانیم با همراهی دولت به اهداف تعیین شده برسیم.

الماسی با اشاره به اینکه پتانسیل های خوبی در حوزه انتخابیه‌ من قرار دارد، بیان کرد: نه اینکه مردم منطقه از این امکانات استفاده نکرده باشند، بلکه مردم حوزه انتخابیه من از این پتانسیل ها استفاده می کنند، ولی این بهره گیری با حد انتظار مردم فاصله دارد.

وی افزود: شرکت نفت یا گاز مسئولیتی در زمینه، مسئولیت های اجتماعی دارد، که می تواند به محیط های پیرامونی خود خدمات بیشتری را ارائه بدهد، تاکنون خدماتی را ارائه کرده اند ولی توقع مردم استفاده بیشتر از این امکانات است.

[کد خبر:AJ15679]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب