0000000000000008I4A9321.jpg

آینه جم ؛ نشست توجیهی سرشماری عمومی نفوس مسکن شهرستان جم با حضور فرماندار و معاونین، بخشداران، مدیران ادارات و مسئولان شرکت ها و شهرک های مسکونی نفت و گاز برگزار شد.

به گزارش آینه جم؛ فتح الله نوروزی فرماندار جم در این نشست گفت: باید تلاش کنیم رتبه برتر در سطح استان در بحث مشارکت در سرشماری اینترنتی را کسب کنیم و با مشارکت حداکثری و ثبت امار واقعی شهرستان، سهم مان را در اعتبارات و خدمات عمومی دولتی افزایش دهیم.
وی افزود: سرشماری سال 95 دو ویژگی دارد. اول اینکه این سرشماری 10 ساله است و با توجه به اینکه سرشماری در تمام برنامه ریزی های اعتباری و حتی توزیع اقلام غذایی چون سهمیه آرد نقش دارد همه باید در انجام کامل سرشماری کوشا باشیم.
نوروزی گفت: دومین ویژگی سرشماری اینترنتی و حضوری بودن این سرشماری است که باید هدفمان ثبت نام حداکثری مردم در مرحله اینترنتی باشد.
وی تصریح کرد: در سرشماری همه نقاط باید مورد توجه قرار گیرد و شرکت ها و شهرک های مسکونی نیز دارای اهمیت است که لازم است جهت تشویق و ترغیب ساکنین برای شرکت در سرشماری اقدام شود.
رئیس ستاد سرشماری شهرستان جم اظهار داشت: مهم ترین اولویت کاری مسئولان پس از تکریم ارباب رجوع، فراهم کردن بستر لازم برای ثبت نام اینترنتی مردم است و تمامی ادارات و دستگاه ها موظف هستند کارکنان خود را ثبت نام کنند.
نوروزی بر لزوم راه اندازی پایگاه های ثبت نام اینترنتی در سطح شهرها خبر داد و گفت: باید کمیته ای در این خصوص در شهرداری ها تشکیل و اطلاع رسانی لازم در خصوص محل پایگاه ها انجام شود.
وی افزود: در شهرک های مسکونی و نیز شرکت های فجر جم و نار و کنگان نیز پایگاه های ثبت نام اینترنتی راه اندازی شود.
نوروزی با تاکید بر اطلاع رسانی پیامکی و بنری از سوی شهرداری ها، دهیاری ها و ادارات شهرستان گفت: آموزش و پرورش در حوزه سرشماری نقش بسیار مهمی دارد و کمیته ای نیز در این خصوص در این نهاد علمی تشکیل شده است.
فرماندار جم تاکید کرد: از تمام توان و ظرفیت شهرستان به خوبی استفاده می کنیم تا به آنچه در بحث سرشماری لازم است برسیم.
وی اضافه کرد: معتقدم روستاها می توانند ثبت نام اینترنتی را به صورت صد در صد انجام دهند و شهرها نیز این توانایی را دارند.











[کد خبر:AJ18190]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب