012w44069.jpg

به گزارش آینه جم: آخرین دیدار از هفته هشتم هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز پنجشنبه به میزبانی تیم جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی یک به یک به پایان رسید. 

مرتضی منصوری در دقیقه ۳۵ این دیدار و زمانی که قصد داشت توپ را از پشت محوطه جریمه برای شهاب گردان دروازه بان تیمش ارسال کند، با اشتباه این دروازه بان در کنترل توپ روبرو شد و توپ به آرامی از زیر پای گردان عبور کرد و وارد دروازه شد تا یک گل به خودی ثبت شود.

درحالی که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر تیم صدرنشین لیگ به پایان رسیده بود، پدیده در نیمه دوم شرایط بهتری داشت و موقعیت هایی را هم روی دروازه میزبان خود پی ریزی کرد که در ۶۱ محمد قاضی بازی را به تساوی کشاند.

پس از این گل تیم پارس فشار حملاتش را بیشتر کرد و موقعیت هایی را هم روی دروازه تیم مشهدی طراحی کرد که دفاع خوب پدیده اجازه رسیده به گل را به تیم میزبان نداد. در دقیقه ۷۷ این دیدار نورمحمدی مدافع تیم پارس به دلیل خطای پشت محوطه جریمه روی مهاجم پدیده در موقعیت تک به تک از زمین اخراج شد. 

بعد از این گل دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر پی ریزی کردند که در دقایق وقت اضافه هم ادامه داشت اما در نهایت این بازی با تساوی به پایان رسید. 

پارس جنوبی با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده بندی باقی ماند. پدیده هم ۱۵ امتیازی شد و در رده دوم ایستاد.

مسابقه تیم‌های پدیده مشهد و پارس جنوبی جم به عنوان تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران برنده نداشت و دو تیم امتیازها را بین خود تقسیم کردند.

تیم پارس جنوبی‌جم با ترکیب محسن فروزان دشتی، حامد نور محمدی، مایکل اوماناکوررالز، علی دشتی، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی، حسین پورامینی، میثم تیموری، میثم‌ نقی‌زاده بانی، الویس‌برترندنانگ و  فرشاد محمدی‌مهر وارد بازی شد.

برای تیم پدیده مشهد نیز شهاب گردان، محمدحسین مرادمند، سید عبدالله حسینی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی بدیع، امین قاسمی‌نژاد، محمد قاضی نجف‌آبادی، میلاد کمندانی، معین عباسیان، مرتضی منصوری و محمد اسماعیل نظری بازی کردند.

بیژن حیدری از استان همدان با کمک‌های محمدرضا ابوالفضلی از تهران و امیررضاعاشور ماهانی از استان کرمان قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

این دو تیم به علت قرار گرفتن در صد جدول به عنوان پدیده‌های لیگ برتر محسوب می‌شوند.

هواداران پارس جنوبی جم همچون بازی‌های قبل حضوری گسترده در ورزشگاه داشتند و با تشویق‌های خود به خوبی از تیم حمایت کردند.

در دقیقه ۳۲ این مسابقه پس از مصدومیت میثم نقی‌زاده، فرشاد سالاروند به جای وی وارد بازی شد.

گل اول برای پارس جنوبی جم در دقیقه ۳۷ روی اشتباه بازیکنان پدیده مشهد به ثمر رسید. مرتضی منصوری روی یک پاس رو به عقب به شهاب گردان دروازه‌بان این تیم، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا پارس جنوبی با یک گل جلو بیافتد.

پس از گل بدی که شهاب گردان دریافت کرد، برای بازگرداندن روحیه به این بازیکن، بازوبند کاپیتانی تیم پدیده بر روی دست شهاب گردان بسته شد.

بین دو نیمه برنامه عزاداری ماه محرم برگزار شد.

در دقیقه ۴۶ حسین مهربان به جای محمدحسین مرادمند برای پدیده وارد زمین شد و در دقیقه ۵۳ محمد مهدی مهدی‌خانی به جای میلاد کمندانی برای این تیم وارد زمین شد.

محسن فروزان دروازه‌بان تیم پارس جنوبی جم و شهاب گردان دروازه‌بان پدیده مشهد در چند مرحله دچار مصدومیت شدند و برای دقایقی بازی را متوقف کردند.

در دقیقه ۵۴ مسابقه امید سینگ به جای علی دشتی برای تیم پارس جنوبی جم وارد زمین شد.

شوت محمد قاضی در دقیقه ۶۰ مسابقه با تغییر جهت توسط مدافع پارس جنوبی جم وارد دروازه این تیم شد.

حامد نورمحمدی مدافع پارس جنوبی جم در دقیقه ۷۷ مسابقه به علت متوقف کردن مهاجم تیم پدیده در پشت محوطه جریمه پارس جنوبی، با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد.

پس از اخراج این مدافع، مهدی تارتار الویس نانگ مهاجم خود را از زمین بازی بیرون کشید و به جای او مجتبی لطفی وارد زمین شد.

در آخرین تعویض پدیده مشهد نیز رضا صدری به جای امین قاسم‌نژاد وارد زمین مسابقه شد.

خطای بازیکن پارس جنوبی جم بر روی مهاجم پدیده در دقیقه ۹۰ مسابقه باعث شد تا بازیکنان دو تیم درگیری جزئی را با هم داشته باشند. بازیکنان پارس جنوبی نسبت به اعلام این خطا توسط داور نیز معترض بودند.

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی پس از سوت پایان مسابقه به داخل زمین رفت و اعتراض خود را به داور اعلام کرد.

این مسابقه با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید تا تیم پارس جنوبی به ۱۸ امتیاز و پدیده با ۱۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول باقی بمانند.

، مهدی تارتار پنجشنبه‌شب در پایان مسابقه پدیده مشهد و پارس جنوبی جم اظهار داشت: می‌توانستیم در این مسابقه برنده باشیم و هر سه امتیاز را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: نیمه اول خیلی خوب بودیم و تیم حریف را به اشتباه انداختیم ولی در نیمه دوم با بدشانسی توپ حریف به مدافع ما برخورد کرد و نتوانستیم برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: دو گل این مسابقه اتفاقی بود و شانس در آن دخیل بود و بازی در نیمه دوم بازی زیبایی بود و حتی ۱۰ نفره هم حمله می‌کردیم و حتی ترس این را داشتم که گل دوم را دریافت کنیم.

این بازی شش امتیازی بود

وی خاطرنشان کرد: این بازی شش امتیازی بود ولی حتی ۱۰ نفره هم بازی را واگذار نکردیم و صدر جدول را حفظ کردیم.

وی افزود: داوری به نظر من می‌شد بهتر از این نیز قضاوت کند و در نیمه دوم همه صحنه های ۵۰ - ۵۰ را به نفع حریف سوت زد. حیدری از داوران تحصیل کرده است و در نیمه دوم می‌توانست بهتر سوت بزند.

تارتار اضافه کرد: بعضی از خطاهایی که داور در اطراف محوطه ما می‌گرفت درست نبود و اخطار نداشت و چند اخطار بی‌دلیل گرفتیم.

دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی و پدیده

برنامه ۹۰ تاثیرش را گذاشت

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر بیان کرد: اتفاقات برنامه ۹۰ تاثیر خودش را گذاشت و در این برنامه هیچ‌کس نگفت آن تیمی که برایش ۵ پنالتی را گرفتند همه به حق بوده است ولی فقط گفتند که رکوردار پنالتی است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: امیدواریم در هر برنامه‌ای عدالت باشد ولی ناخودآگاه تاثیر خود را گذاشت.

وی گفت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و در نیمه اول به تیم حریف اجازه ندادیم وارد زمین ما شوند و اگر بازیکنمان اخراج نمی‌شد می‌توانستیم گل برتری را هم بزنیم.

تارتار تصریح کرد: در این بازی که نباید بازنده می‌شدیم امتیازات تقسیم شد و گل دریافت کردیم. 

وی ادامه داد: مصدومیت میثم نقی‌زاده در روند بازی ما خلل ایجاد کرد و نتوانستیم برنامه‌های خود را به صورت کامل اجرا کنیم.

جای خالی بازیکنان پارس در تیم ملی

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازیکنانی داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و جایگاه ما نشان می‌دهد که بازیکنان خوبی داریم.

وی اظهار داشت: موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم و روی یک اشتباه گل خوردیم و اخراج بازیکن تیم ما، شرایط را بدتر کرد.

تارتار با بیان اینکه تعویض‌های اجباری در این مسابقه داشتیم، افزود: محسن فروزان از بهترین گلرهای لیگ است و عملکرد خوبی داشته است.

مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و پدیده مشهد با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

[کد خبر:AJ23039]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب