181.jpg

آينه جم؛ نماینده جنوب استان که از نخستین نطقش در مجلس شورای اسلامی تا کنون با حواشی بسیاری روبه رو بوده، یکی دیگر از مهمانان روزنامه پیام عسلویه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بود.
نویسنده : کیوان حیدری:
 در حاشیه این دیدار کوتاه درباره انتقادی که این روزها به وی می شود پاسخ هایی خواندنی داد. آنچه در زیر می آید مشروح صحبت های سکینه الماسی نماینده مردم جم،کنگان و عسلویه در مجلس شورای سالامی در پاسخ به این سوال است که «آیا قبول دارید سکینه الماسی به شهرستان جم نگاه ویژه تری دارد؟»
کمترین توجه را به جم داشتم
تحت هیچ شرایطی این حرف را قبول ندارم و به شدت این مساله را تکذیب می کنم. از شما می خواهم بروید و خودتان شرایط و میانگین اقدامات انجام شده را بررسی کنید. به طور مثال در بحث بهسازی مناطق روستایی، بالاترین مبلغی که به روستاهای جم اختصاص داده شده است 250 میلیون است اما به تک تک روستاهای دیّر کمتر از 500 میلیون اختصاص داده نشده است. یا برای روستاهای عسلویه بین 300 تا 500 میلیون بودجه گرفتیم. حتی برخی به من ایراد می گیرند که چرا وزیر علوم را به دانشکده فنی و مهندسی را به جم برده ای! شما به من بگویید که ما در کل استان به جز در مرکز و نیز شهرستان جم، دانشگاه دولتی داریم؟!
پروژه ها را در سر فصل های معین تعریف نمی کنند!
در بحث اجرا مراسم ها در مرکز همایش های شهید بهشتی که در آن برنامه های مختلفی اجرا می شود، به من ایراد می گیرند که چرا تمام این مراسم ها آنجا برگزار می شود! خب آیا جای دیگر و مکان دیگری در حوزه انتخابیه من با شرایط مشابه وجود دارد که این مراسم ها را آنجا برگزار کنیم؟ من اصلا این گفته را که «الماسی نگاه ویژه ای به جم دارد» را قبول ندارم و به شدن آن را تکذیب می کنم. اتفاقا اگر نگاه ویژه ای هم وجود داشته باشد به شهرستان دیّر است که ادامه نیز خواهد داشت. یا به عنوان مثال در مساله تخصیص اعتبارات، ما آمدیم و گفتیم آقای فرماندار، شهردار، دهیار یا هر فرد موثر دیگر! بیایید و بر اساس سرفصل های معین، پروژه های مورد نظر خود را به ما معرفی کنید. خب! برخی دوستان می آیند و به ما می گویند که ما در این سرفصل ها، پروژه هایمان تعریف نمی شود و می خواهیم پروژه های خود را در سرفصل های دیگری تعریف کنیم. این در صورتیست که به آن پروژه ها و سرفصل ها اصلا بودجه ای تخصیص داده نمی شود. ببینید! همین گونه موارد است که باعث می شود بگویند«الماسی نگاه ویژه به جم دارد» در صورتیکه من کمترین وقت را برای این شهرستان گذاشته ام.
انتظار دارید شب ها به خانه ام در جم نروم؟
حتی در مبحث بسته سلامت و پروژه های درمانی نیز تمرکز ما بر روی درمان است که قطب اصلیِ درمانی حوزه انتخابیه بنده محسوب می شود. یا اگر اورژانس اجتماعی را هم راه اندازی کردیم، ابتدا آن را به دیّر و کنگان بردیم و به جم نبردیم و مثال های زیاد دیگری هم وجود دارد که در این مجال نمی گنجد که آن را برای شما بازگو کنم و به همین دلیل است که باز هم شدیدا این مساله را تکذیب می کنم اما خب اگر نگاه برخی این گونه است، از دست من چه کاری بر می آید؟! تنها مساله ای که وجود دارد این است که منزل من در جم است و وقتی در منطقه و حوزه انتخابیه خود هستم، برای خواب و استراحت به منزل خودم می روم، آیا شما توقع دارید که من برای خواب و استراحت به منزل خودم نروم؟/ پيام عسلويه
[کد خبر:AJ23379]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب