phot325.jpg

 

آینه جم ؛ مهندس عبدالصمد نجفي مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم ظهر یکشنبه در مراسم معارفه خود گفت:پالایشگاه جم در آستانه نوزايي و تحولي دوباره ويك پيچ تاريخي قرار گرفته است

وی افزود: تبريك صادقانه خود را خدمت جناب آقاي مهندس فرهنگ بعنوان مديرعامل جديد مجتمع گازي پارس جنوبي ابراز میكنم.

نجفی بیان داشت: همه ما بر اين باور هستيم كه ايشان شايسته اين جايگاه مهم كه به نوعي سرنوشت اقتصادي كشور بدان گره خورده است هستند و در مدت حضورشان در شركت پالايش گازفجرجم ، براي من و همكارانم ، الگوي مديريت نوين سازماني در يك سيستم فرايند گرا بودند كه سازمان را به سمت اهداف متعالي رهنمون مي كرد.

مدیر عامل جدید شرکت فجر جم گفت: همچنين بر خود واجب مي دانم كه از معاون وزير و مديرعامل محترم شركت ملي گاز ايران و هيئت مديره شركت ملي گاز ، علي الخصوص مدير محترم هماهنگي و نظارت بر توليد تقدير و تشكر نمايم ؛ و اين اعتماد و مسئوليت سنگيني كه به اين حقير سپرده شده را به ديده منت گذاشته و از خداوند سبحان مي خواهم كه من و همكارانم را در اين آزمون مهم سربلند كند.

نجفی بیان داشت: اكنون نزديك به 30 سال از عمرشركت پالايش گازفجرجم مي گذرد و در اين سالهااين شركت فراز و نشيب هاي مهمي را تجربه كرده است و نقش موثري در مسير توسعه انرژي كشور داشته است.

وی تصریح کرد: سرمایه انسانی اين شرکت به عنوان شاخص ترین پیشران توسعه ، موفقيت هاي بزرگي را براي اين شركت در سطح ملي و محلي ثبت نموده است كه اكنون باعث افتخار مجموعه است.

نجفی خاطرنشان کرد: اينجانب كه از ابتداي راه اندازي شركت تاكنون در متن تمام اين فراز و نشيب ها بودم ؛ فداكاري و تخصص و تعهد همكارانم را با تمام وجود درك كرده و اگر چه دوست داشتم به مواردي از اقدامات صورت گرفته اشاره كنم اما به دليل فرصت اندك نمي خواهم وقت شما عزيزان را بگيرم .

وی افزود: اين شركت در آستانه نوزايي و تحولي دوباره ويك پيچ تاريخي قرار گرفته است وطبق ماموريتي كه به ما داده شده است با توكل به خداوند متعال و همفكري تمامي شما عزيزان راه روشني را در پيش رو خواهيم داشت.

نجفی تاکید کرد: اكنون شرکت پالايش گازفجرجم دارای يك برنامه استراتژیک است و چشم اندازي روشن پيش روي اين شركت وجود دارد.

مدیر عامل جدید شرکت فجر جم گفت: من و همكارانم تمام تلاش خود را به كار خواهيم بست كه اين پيچ تاريخي و برهه حساس كنوني اين شركت را، با استفاده از 5 رهنموني كه جناب دكتر بهمن نيا در حكم مسئوليت اين حقيرعنوان نموده اند با موفقيت به سرانجام برسانيم.

وی ادامه داد: با توكل به خداوند متعال و نيروي انساني ارزشمند در اين شركت تلاش خواهيم كرد اولویت هاي مهم کاری زير را نيز همواره در دوران خدمت خود مدنظر قرار دهيم.

نجفی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: در آستانه فصل بهار و رويش طبيعت و نوروز باستاني قرار داريم.من پيشاپيش اين عيد باستاني را به همه شما عزيزان تبريك مي گويم؛ نوروز در ابتدای فصل بهار ، یکی از برجسته ترین وجوه زندگی بشری را مورد تاکید قرار می دهد و آن نو شدن ،پويايي و حركت است ؛ ما "حول حالنا" را در ابتداي سال نو از خداوند متعال مي خواهيم كه به دگرگوني در انديشه ها منجر نمايد ؛و اين انديشه ها، دستاني را توانمند سازد كه چرخ صنعت ايران اسلامي را در يكي از زيباترين شهرستان هاي استان بوشهر همچنان پويا و سرزنده نگه دارد.

مدیر عامل جدید شرکت فجر جم در پایان گفت: امید است با توکل به خداوند متعال و با عزم و تخصص و مدیریت جهادی و با شوق تازه اي که براي كار وخدمت به سازمان اضافه خواهد شد، حرکت توسعه‌ای شرکت در تمامي بخش ها شتاب بیشتری گرفته، و بتوانیم در راستاي اهداف كلان شركت ملي گاز ايران گام هاي بزرگي برداريم و از همه عزيزان مي خواهم اينجانب را در مسير و مسئوليتي كه برعهده گرفته ام ياري كنند و با احساس تعلقي كه به توسعه پايدار اين منطقه خواهيم داشت زمينه ساز شكوفايي و آباداني بيشتر در اين خطه از ايران عزيز باشيم.

گفتنی است در آیینی با حضور مسئولان از زحمات مهندس فرهنگ تقدیر شد و مهندس نجفی به عنوان مدیر عامل جدید معارفه شد.

http://s8.picofile.com/file/8322026434/photo_2018_03_18_17_24_32.jpg

http://s9.picofile.com/file/8322026418/photo_2018_03_18_17_25_21.jpg

http://s8.picofile.com/file/8322026392/photo_2018_03_18_17_26_02.jpg

[کد خبر:AJ24279]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب