181.jpg


آینه جم: پیام نوروزی سکینه الماسی نماینده مردم شریف شهرستانهای دیّر ،کنگان ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی


 یا مقلب القلوب والابصار
 یا مدبر اللیل و النهار
 یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

اكنون كه بهار، بر جان و تنمان، نهال اميد رويانده و نوروز، نويد نوزايي می‌دهد؛ همه با هم آستين همت را براي فردايی بهتر، بالا می‌زنيم و امید را براي ساليان پيش رو مژده می‌دهيم؛ آري بهار آمده است؛ بهاری قانونمند، قانونمدار؛ و اقتصادی شكوفاتر، با نگاهی بر اقتصاد مقاومتی از راه خواهد رسيد؛ ان شاالله.
فرصت را مغتنم مي شمرم و فرا رسيدن اين نوروز باستاني را به شما مردم فهيم و هميشه در صحنه‌ی حوزه‌ی انتخابيه‌ام، تبريك و تهنيت عرض می‌كنم؛ و از منان مهربان، براي شما سالی سراسر از شادمانی و بهروزي آرزو دارم. کاستی‌های شهرستان‌های ديّر، كنگان، جم و عسلويه ما را بر آن می‌دارد كه وقتی سرمايه‌ی عظيمی چون صنعت نفت و گاز داريم، با برنامه‌ريزي و مديريت بهتر، بيشتر از اين گوهر گران‌بها و همه‌ی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این دیار بهره ببريم تا مردم محق ما، در شرايط اجتماعی و اقتصادی شايسته‌تری زندگی كنند. بر آنم تا به لطف حضرت باریتعالی و همراهی مردم و مسئولین اين مهم تحقق يابد كه هم موجبات رضايت خدا و هم خرسندی خلقش فراهم آيد.
بار ديگر ضمن تقدیر از تلاشهای مدیران و شکیبایی مردم در سالی که با همه ی تلخی و شیرینی هایش گذشت در انجام اموری که با هدف توسعه و آبادانی این جغرافیای عزیز از سرزمین ایران اسلامی صورت پذیرفته ، با دعای خیر خوبان بر آنم تا با شور و اشتیاقی بیشتر ، این مسیر را قلم و قدم بزنم و با تبعیت از فرامین رهبر فرزانه ی انقلاب و تلاش در تحقق شعار سال که از سوی ایشان نامگذاری می شود و همراهی با دولت تدبیر و امید ، دین خود را به شهداء و امام شهداء و خدمت به همنوعان اداء نمایم . همواره از خدا می‌خواهم كه با عطای توفیق خدمت شما اندکی از اين همه لطف شما را پاسخگو باشم.
 
           نوروز تو خوش عید تو فرخنده بُود
           شادیت مدام و عمر پاینده بُود

                               
                              سكينه الماسي
                    خدمتگزار شما در خانه ملت

[کد خبر:AJ24297]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب