0002029159.jpg

 

 

آینه جم- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: آسمان استان از روز سه‌شنبه بارانی می‌شود و یک سامانه بارشی جدید نیز روز جمعه وارد استان می‌شود.

به گزارش آینه جم؛  پیام مساعدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: از اواخر روز دوشنبه با نفوذ و عبور امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی به تدریج بر مقدار ابرها در آسمان استان افزوده شود.

وی اضافه کرد: طی روز سه شنبه، رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد در غالب نقاط استان پیش بینی می شود و با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این موج بارشی اوایل روز چهارشنبه استان را ترک می کند و سامانه بارشی دیگری از روز جمعه وارد استان می شود که انتظار می‌رود به طور متناوب تا اواسط هفته آینده در استان فعال باشد.

وی افزود: با تداوم وزش باد شدید شمال غربی طی امروز تا روز چهارشنبه خلیج فارس بویژه سواحل مرکزی و جنوبی استان مواج و متلاطم خواهد بود و توصیه می شود در هنگام دریانوردی ملاحظات ایمنی مد نظر قرار گیرد.

مساعدی ادامه داد: ضمن اینکه روند کاهش دما نیز طی امروز و فردا ادامه دارد، وقوع پدیده مه در اواخر شب و اوایل صبح در اکثر نقاط استان مورد انتظار است.

[کد خبر:AJ26513]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب