19608_997.jpg

آینه جم: هفته پیش بود که خبر رسید قرار است رئیس‌جمهور در روزهای آینده راهی استان بوشهر شود. برای ما که معمولا اخبار دست‌ اولی از پایتخت داریم، این خبر عجیب بود که رئیس دولت به چه دلیل و با چه دستاوردی قرار است به استان ما سفر کند که در همه شاخص‌ها در آخر جدول توسعه کشور قرار دارد. 
نماینده دولت نیز با خوشحالی و در پاسخ به انتقادات مکرر رسانه‌های استان که به او یادآوری می‌کردند که سفر رئیس‌ جمهور به دلیل ناتوانی مجموعه تحت مدیریت وی برای آماده‌سازی طرح‌ها و برنامه‌های مورد نیاز از سال گذشته تاکنون بر زمین مانده، لغو شده است، گفت که به زودی روحانی به بوشهر خواهد آمد. اما پیگیری‌های بامداد جنوب از نهاد ریاست‌جمهوری حکایت از آن داشت که این سفر قرار بوده برای بهره‌برداری از چند طرح وزارت نفت در جنوب استان صورت بگیرد که عبدالکریم گراوند از رئیس‌ دولت خواهش می‌کند تا سفری نیم‌روزه به مرکز استان داشته و ضمن یک سخنرانی در میان مردم، از آنجا به کنگان و عسلویه برود. 
با این حال نشست‌های هماهنگی برای سفر رئیس‌جمهور خروجی خاصی نداشت و وزیر نفت هم اطلاع می‌دهد که طرح‌های مدنظر تا چند ماه آینده آماده نخواهند شد. بنابراین سفر روحانی به استان بوشهر دوباره به تعویق افتاد تا همه متوجه شوند که این سفر نه به خاطر مدیریت و برنامه‌ریزی تیم دولت در بوشهر است، بلکه برای بهره‌برداری از طرح‌های صنعت نفت صورت گرفته که استاندار و معاونان وی را برای بازدید هم به آنجا راه نمی‌دهند.
**بامدادجنوب
[کد خبر:AJ26811]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # بهلول 1397-10-01 12:54
ناز پروده تنعم نبرد ره به دوست/عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد. خوش بود گر محک تجربه آید به میان/ تا سیه روی شود هرکه در اوغش باشد. اینقد ماشالا کارننامش درخشانه که روش نمیشه تشریف بیاره. همومن بهتر که نیاد. می خواهد بیاید چه بگوید؟ حقیقتا خودش و تیمش شرمنده استان و این مردم مفلوک هستند. زمستون هرچند تازه شروع شده ولی قطعا تموم میشه و روسیاهیش هم برای ذغال تدبیر و امید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # محمد 1397-11-03 08:47
طرح های مهم وزیربنایی محدود شمال استان درچهل سال که ازانقلاب می گذرد وبیش ازده سال است که تصویب ومطالعات آن انجام گرفته درمرحله اجرا متوقف مانده اند این طرح ها که تنها حدود سه سال جهت احداث وبهره برداری زمان نیازداشت می توانست استان وحتی کشور رابه پیش ببرد.مسیرراه آهن ساحلی وترانزیتی جنوب که قطعه ای ازآن بوشهرتابندرامام به تصویب رسیده وشبکه آبیاری زمین های دشت لیراوی وحیات داود ازسدورودخانه زهره منطقه اقتصادی شمال استان ودیگرطرح های توسعه شهرک های شیلاتی وکشاورزی وچهاربانده کردن جاده ازدیلم تا بزرگ راه پاتاوه دهدشت که از آن جمله اند این طرح های محرومیت زدایی استان همه درانتظار سفررئیس جمهوربه بوشهربسرمی برندکه تاکنون محقق نشده است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب