13971201001114_Test_PhotoN.jpeg

 

آینه جم:  در هفته نوزدهم لیگ برتر دیدار دو تیم استقلال و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی در نهایت با برتری آبی پوشان به پایان رسید.
 
به گزارش آینه جم ، اولین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و پارس جنوبی جم آغاز شد و در نهایت استقلال با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.
 
تیم فوتبال استقلال با استفاده از بازیکن جنجالی خود پاتوسی توانست یک پیروزی ارزشمند را به دست بیاورد و ۳۱ امتیازی شود و در همان رده پنجم جدول باقی بماند. به این ترتیب آبی پوشان به ۷ امتیازی صدر جدول رسیدند.
 
پارس جنوبی جم  هم با این شکست همچنان با ۲۴ امتیاز در رده هفتم جدول است.
 
جمی ها پنج شنبه آینده میزبان شاگردان علی دایی هستند 
 
 گفتنی است پارس جم در سه دیدار قبلی خود ۵ امتیاز کسب کرده بود که تهرانی ها مانع چهارمین دشت پیاپی جمی ها شدند 
 
 سرمربی پارس جنوبی جم  با حضور در نشست خبری درباره دیدار با استقلال صحبت کرد.
 
 
 مهدی تارتار با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال که با برد 2 بر صفر آبی پوشان پایتخت همراه بود گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت و ما در ابتدای نیمه اول با گل زودهنگام غافلگیر شدیم و برنامه ما به هم ریخت و سپس گل دوم را دریافت کردیم. استقلال محکوم به برد بود و با انگیزه شروع کرد اما ما در نیمه دوم بهتر بودیم و می توانستیم به گل برسیم. استقلال در چند ضد حمله خطرناک ظاهر شد اما احمدی خوب عمل کرد و ما را در بازی نگه داشت. به استقلالی ها برای این برد تبریک می گویم و از هواداران که شب گذشته راه افتادند و امروز رسیدند عذر خواهی می کنم و امیدوارم در آینده بهتر عمل کنیم.
 
وی در ادامه درباره مشکلات مالی این باشگاه خاطر نشان کرد: هفته گذشتم گفتم به احترام هواداران تا انتهای فصل راجع به مشکلات مالی صحبت نمی کنم اما می دانم مسئولان به فکر برطرف کردن مشکلات هستند.
 
تارتار در واکنش به این موضوع که خط دفاعی این تیم کند بود، تصریح کرد: نظر شما قابل احترام است. خط دفاعی ما هر چند دو گل دریافت کرد اما تا قبل از این جز 6-7 دفاع برتر لیگ بود و گل های زیادی نخورده بودیم. استقلال خریدهای زیادی داشت و نفرات خوبی جذب کرد. هزینه این تیم قابل قیاس با ما نیست و یک یا دو بازیکن این تیم، بودجه کل تیم ما است.
 
وی در ادامه در واکنش به این موضوع که شما فجر سپاسی جدید هستید، گفت: تیم ما اینگونه هم نیست. برخی تیم ها مانند ما برای ماندن در لیگ هزینه می کنند و برخی تیم ها مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور برای قهرمانی هزینه می کنند.
 
سرمربی پارس جنوبی در پایان درباره آینده خود در این باشگاه و احتمال جدایی در پایان فصل، اضافه کرد: تمام تمرکز من روی تیم است. ما هواداران خوبی داریم و به عشق آنها چیزی نمی گوییم تا فصل تمام شود.
[کد خبر:AJ27557]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب