000000000000000003971206000428hotoN.jpg

 

 

آینه جم: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: با تصویب هیأت دولت یک بخش و دو شهر جدید در استان بوشهر ایجاد خواهد شد.

به گزارش آینه جم، عادل دهدشتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب طرح‌های جدید تقسیماتی در وزارت کشور اظهار داشت: با توجه به مطالبات و درخواست‌های مردمی و با پیگیری‌های ویژه استاندار و همچنین نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی به استناد ماده شش قانون تقسیمات کشوری، بخش جدید سیراف در شهرستان کنگان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر اضافه کرد: بر این اساس و به استناد ماده 4 قانون تقسیمات یاد شده روستاهای بیدخون از توابع شهرستان عسلویه و بهارستان از توابع شهرستان جم به شهر ارتقاء خواهند یافت.
دهدشتی در ادامه افزود: طرح‌های کارشناسی بخش و شهرهای یاد شده در دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تدوین و در وزارت کشور بررسی نهایی و سپس در هیأت دولت به تصویب رسید.
مدیرکل سیاسی استانداری در پایان اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک زمینه راه اندازی بخشداری جدید سیراف و شهرداری‌های بیدخون و بهارستان فراهم خواهد شد.

[کد خبر:AJ27603]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب