images6.jpg

 

 

آینه جم : روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری جم درخصوص اظهارات اخیر امام جمعه این شهر درباره واقعی نبودن کمک 300 میلیون تومانی به کتابخانه مصلی جدید نمازجمعه، سند این کمک را منتشر کرد و خواستار شفاف سازی امام جمعه درباره هزینه کرد آن شد.

تخلف "كلوچه‌ای" در شهرداری جم؟! 
سازمان بازرسی به تخلفات شهرداری‌ها رسیدگی کند
 

با سلام
احتراما پیرو درج مطلبی با عنوان" امام جمعه جم: سازمان بازرسی به تخلفات شهرداری‌ها رسیدگی کند" در آن رسانه، توضیحات زیر ارسال می گردد. دستور فرمایید حسب قانون مطبوعات در آن سایت منتشر شود:

براساس خبری که در رسانه های جمعی منتشر شده حجت الاسلام محمد گنجی امام جمعه محترم جم در یکی از خطابه های نماز جمعه هفته های گذشته، به لیستی منتشره از هزینه های فرهنگی اجتماعی شهرداری جم اشاره کرده و فرموده اند: "شهردار جم در رسانه‌ها اعلام کرده که 300 میلیون تومان برای کتابخانه مصلی جمعه از سوی شهرداری هزینه شده در حالی که هنوز مصلی جمعه جم تکمیل نشده که بخواهیم کتاب‌خانه داشته باشیم و این آمار صحیح نیست و سازمان بازرسی به آن ورود کند. در خصوص این آمار شهردار جم من بارها نامه نوشته‌ام و انتظار داریم تا در این زمینه شفاف‌سازی صورت بگیرد."

با توجه به تاکید امام جمعه محترم جم مبنی بر شفاف سازی هزینه انجام شده و پاسخ به اتهام وارد شده به مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جم، موارد زیر یادآور می شود:

در پی درخواست امام جمعه محترم جم مبنی بر اختصاص اعتباری برای کمک به ساخت مصلای جمعه شهر جم، با توجه به اینکه در نقشه احداث مصلا، بخشی به نام کتابخانه در نظر گرفته شده است شورای اسلامی شهر جم طی مصوبه ای در قالب کمک فرهنگی، مبلغ 300 میلیون تومان برای کمک به احداث کتابخانه مصلای جمعه جم در نظر گرفت.

مبلغ مصوب حسب نظر ستاد نماز جمعه جم، از طریق بانک ملی با چک شماره ۸۶۲۵۷۳۶۰۸۳ در تاریخ ۲۲/ ۳/ ۹۶ به حساب مشترکی به نام حجت الاسلام گنجی، امام جمعه محترم جم، حجت الاسلام فتحی امام جمعه موقت جم و آقای عباس رنجبر واریز شده و سند آن نیز موجود می باشد.

بدیهی است این مبلغ با نگاه ویژه شورای شهر جم در راستای کمک به احداث مصلای جمعه جم به عنوان سنگر عبادی سیاسی شهر، اختصاص یافته است و ستاد نماز جمعه جم می بایست در مورد نحوه هزینه کرد و محل آن شفاف سازی لازم را انجام دهد.

در بخشی از صحبت های امام جمعه محترم به هزینه ۴ میلیونی خرید کلوچه اشاره شده بود که لازم است یادآوری کنیم از دو سال گذشته تا کنون که شهرداری جم متولی جشن ها، برنامه های فرهنگی مذهبی، ایستگاه های صلواتی و... بوده است و تلاش شده در راستای حمایت از تولیدات و دستاوردهای بومی و مقرون به صرفه بودن تولیدات محلی، در پذیرایی های مختلف مثل جشن ها و برنامه ها از ظرفیت پذیرایی محلی جم چون کلوچه محلی و موارد اینچنینی استفاده شود.

انتظار است امام جمعه محترم و صاحبان تریبون های فرهنگی، مذهبی در بیان مطالب و دیدگاه ها، نهایت دقت و احتیاط را لحاظ کنند تا خدای ناکرده موجبات تشویش اذهان عمومی و تضییع حق خادمان مردم فراهم نشود. ان شاء الله

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جم

 
[کد خبر:AJ27708]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب