2204423_950.jpg

 

آینه جم:   سالهاست او را می شناسم ؛ بیش از آنچه تصور می کردم خوب بود. با وجود نگاه پر تردید جنوبی ها به مقاصد نفتی ها، هرگز در دلسوزی اش تردید نکردم و بسیاری هم چون من چنین باوری دارند.
آرام و با طمانینه سخن می گفت. حتی برای انتقاد کردن از سختی های کار هم مسیری مهربانانه داشت و همین هم باعث شده بود دوست داشتنی شود.
 
بی شیله پیله پیگیر کاهش آلام مردم بود. روزی که دغدغه ناب اش برای راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان جم را دیدم باورم به این مرد و صداقت اش بیشتر شد. دیالیز رویای شیرینی بود برای آنان که درد می کشیدند. این رویا تعبیر شد تا این مرد نشان دهد انسانیت حد و مرز نمی شناسد.
 
توصیف تلاش بی مانندش برای مردم، در این چند سطر نمی گنجد و طی سالهای مدیریت اش اثبات کرد می توان هر روز، گامی برداشت به سوی خوبی ها... خواه با بخش دیالیز، خواه با راه اندازی کلینیک تخصصی بیمارستان، خواه با توسعه مداوم بخش های بیمارستانی و خواه با دستگیری اش از آنانکه برای درمان، آهی در بساط نداشتند! 
 
 
هم مردم دوستش داشتند و هم کارکنان اش... به معنای واقعی انسانیت را معنا کرد تا اینچنین مراسم خداحافظی اش تلخ باشد!
 
نمی توانستم برای اش ننویسم که او شایسته سپاسی بی انتها است آنهم در زمانه ای که رفتن برخی مدیران، مایه هلهله و شادی است. 
 
 
دکتر مهرداد حسین زاده برای آنان که می شناختندش هیچ وقت تمام نمی شود.
مهرداد ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر تا سالیان سال در یادها می ماند تا آیینه تمام نمایی باشد برای ماندگاری خوب ها و خوبی ها ...
  برای دکتر حسین زاده عزیز، هیچ ندارم جز آرزوی روزهایی شاد و شادتر...
 
 
** مصطفی ارجمند-  فعال اجتماعی و سیاسی
[کد خبر:AJ28925]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب