1982803.jpg

 

آینه جم: استاندار بوشهر از تعطیلی ادارات و سازمان‌ها در روزهای پنجشنبه خبر داد و گفت: این تعطیلی شامل معاونان استاندار و مدیران استانی و شهرستانی نمی‌شود.

به گزارش آینه جم؛ احمد محمدی‌زاده در نشست مدیریت بحران استان بوشهر تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها به استثنا دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان، عملیاتی، بهداشتی، درمانی، پادگان‌های نظامی و انتظامی از هفته آینده تا اطلاع ثانوی روز پنجشنبه تعطیل اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه این تعطیلی تنها شامل کارکنان است تصریح کرد: این تعطیلی شامل معاونان استاندار و مدیران استانی و شهرستانی نمی‌شود و با توجه به اینکه ساعت کار کارمندان دولت 44 ساعت در هفته تعیین شده، بزودی ساعت جدید کار ادارات ابلاغ می شود.

شهریور ماه امسال استاندار سابق بوشهر به بهانه ایراد دستگاههای نظارتی، به یک دهه تعطیلی مستمر پنجشنبه های ادارات استان پایان داد، موضوعی که انتقاد گسترده کارمندان را در پی داشت.

طی این مدت خواسته کارمندان بارها در رسانه ها از جمله آینه جم منتشر شد که با اشاره به محرومیت های استان، شرایط نامناسب آب و هوایی در اغلب ماههای سال و کمک به صرفه جویی انرژی و تحکیم خانواده خواستار بازگشت تعطیلی پنجشنبه ها شدند.

موضوعی که حالا محمدی زاده از اجرایی شدن آن از پنجشنبه هفته آینده دوم دی ماه خبر داده است.

[کد خبر:AJ37646]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب