001pf26cdb9.jpeg

 

آینه جم- فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه یک قایق صیادی در بندر دیر در خلیج فارس مفقود شده است، گفت: این قایق از سه روز پیش با یک ملوان برای صید ماهی به دریا رفته است که تاکنون بازنگشته است و خانواده آن نگران وضعیت فرزند خود هستند.
به گزارش آینه جم، یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: صیادان باید هنگام خروج از اسکله صیادی از وضعیت آب و هوا و خلیج‌فارس مطلع شوند.
وی افزود: برخی از صیادان بدون بررسی وضعیت هواشناسی اقدام به خروج از اسکله برای صید آبزیان می‌کنند که با متلاطم شدن خلیج فارس دچار بحران می‌شوند.
باربرز با بیان اینکه یک قایق صیادی در بندر دیر در خلیج فارس مفقود شده است، گفت: این قایق از سه روز پیش با یک ملوان برای صید ماهی به دریا رفته است که تاکنون بازنگشته است و خانواده آن نگران وضعیت فرزند خود هستند.
فرماندار دیر با بیان اینکه اکنون خلیج فارس طولانی و مواج است، اضافه کرد: این صیاد به‌نام حبیب مومنی اهل بندر دیر به سمت دریا برای صید ماهی رفته است که به محض عدم بازگشت به اسکله شب گذشته یک فروند شناور ناجی به سمت دریا اعزام شد اما به دلیل طوفانی بودن خلیج فارس هیچ اثری از این ملوان یافت نشد.
 باربرز از اعزام بالگرد برای جستجو این صیاد مفقودی خبر داد و افزود: امروز سه‌شنبه با هماهنگی با معاون عمرانی استانداری بوشهر یک فروند بالگرد از بوشهر برای جستجو وگشت هوایی اعزام شده است.
وی گفت: تا ساعت مخابره این خبر هنوز هیچ اثری از این صیاد مفقودشده در دسترس نیست.
[کد خبر:AJ44998]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب