011176hb.jpg

 

 

آینه جم: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: این استان در زمینه وقوع جرم شرارت آخرین استان است، طوری که از ابتدای امسال تنها یک مورد جرم شرارت ثبت شده است.

به گزارش آینه جم، سردار حیدر سوسنی در نشست خبری پایان سال اظهار کرد: طی سالجاری در استان بوشهر گروگانگیری، سرقت از بانک و طلافروشی ثبت نشد که نشان از تقویت امنیت در استان با کمک آحاد جامعه می باشد.

فقط 1 درصد درگیری ها دسته جمعی است

به گفته سردار سوسنی، استان بوشهر در خصوص نزاع دسته‌جمعی استان 28 کشور می باشد، ضمن اینکه ۹۹ درصد درگیری در استان فردی و تنها یک درصد دسته‌جمعی است.

رتبه 11 در سرقت مسلحانه

وی رتبه استان درخصوص سرقت مسلحانه را یازدهم کشور معرفی و خاطرنشان کرد: ۸۳ درصد سرقت‌های مسلحانه در استان بوشهر در سال جاری کشف شده است. نکته مهم اینکه سرقت در پوشش مامور نداشته ایم.

رتبه 27 در سرقت های کشور

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۰۰ درصد قتل‌ها در استان خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی استان بوشهر در عرصه سرقت‌ها با کشف ۱۲۰ درصدی (برخی مربوط به سنوات قبل بوده) رتبه برتر در کشور را کسب کرده است.

وی ادامه داد: در کشف وقوع سرقت‌ها، استان بوشهر با ۴۵ درصد رتبه سوم کسب کرده و در این راستا ۴۵۶ نفر از خریداران اموال مسروقه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شده‌اند.

سردار سوسنی از انهدام ۸۱ باند مجرمانه فعال در جرایم سرقت خبر داد و اضافه کرد: اکثر سارقان در حرکت هستند، یعنی این سارقان از دیگر استان‌ها وارد بوشهر می‌شوند و اقدام به سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر رتبه این استان در حوزه سرقت 27 کشور دانست و خاطرنشان کرد: این بدان معنا است که وضعیت بوشهر از 26 استان کشور مناسب تر می باشد.

شناسایی مخفیگاه کلاهبرداران رمز ارز

وی از شناسایی ۱۸۶ نفر محکوم تحت تعقیب قضائی در جرایم کیفری خبر داد و اضافه کرد: این محکومان نظیر سرقت‌ها، جعل و کلاهبرداری، جرایم جناحی است که پس از دستگیری به مراجع قضائی تحویل شدند.

وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه کلاهبرداران حرفه‌ای فعال در سرمایه‌گذاری حوزه دیجیتال گفت: تاکنون در این عرصه ۴۰ نفر دستگیر شده‌اند و مبلغ کلاهبرداری آنان افزون بر ۱۰۰ میلیارد تومان است.

[کد خبر:AJ45017]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب