z37981671.jpg

 

آینه جم- از زمان ارائه خدمات درمانی مستقیم تامین اجتماعی در شهرستان جم هر روز به یک بهانه خدمات قطع یا ناقص ارائه می شود که باعث نارضایتی بیمه شدگان شده است .

سه روز است که به بهانه انبار گردانی دارویی مراجعه کنندگان امکان دریافت خدمات کامل ندارند .

چند روز به علت نبود پزشک درمانگاه به حالت تعطیل درآمد.

فرماندار جم در نشست خبری دهه فجر به شدت از عملکرد این اداره انتقاد کرد و ارائه آمار غیر صحیح از تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی را از مهمترین دستاویز برای ارائه خدمات ناقص از سوی مدیران تامین اجتماعی دانست .

حال همین اندک خدمات نیز به بهانه انبارگردانی مختل شده است و هزاران بیمه شده این شهرستان برای دریافت دارو باید از جیب هزینه کنند .

اگر بیمه شدگان برای سازمان تامین اجتماعی مهم بود انبارگردانی را در روزهای تعطیل قرار می داد تا خدمات به جامعه هدف تعطیل نشود .

بیش از ۹۰درصد مراجعین به درمانگاه تامین اجتماعی جم جهت دریافت داروهایی می باشد که باید بصورت مستمر مصرف کنند مثل بیماران فشار خونی، دیابت ، تیروئید، مشکلات گوارشی و ... می باشد .

این روزها بیمارستان نفت در شیراز، بيمارستان دانشگاه علوم پزشکی در کنگان و عسلویه ، کلینیک تخصصی در دیر ، در مرحله کلنگ زنی می باشد می طلبد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرماندار ، شورای شهرستان و شهر جم رایزنی جدی جهت افزایش سطح کیفیت و کمیت خدمات درمانی تامین اجتماعی انجام دهند تا مردم این خطه نیز از خدمات درمانی مطلوب بهرمند شوند .

 

* بانیان آزادی

[کد خبر:AJ45023]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب