00001hWA0010.jpg

 

 

به گزارش آینه جم؛ دکتر جواد حاتمی مدیرعامل پتروشیمی بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1403 به ملت شریف ایران در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی این شرکت گفت: بر اساس تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «جهش تولید با مشارکت مردم» با رویکردی اقتصادی، محور اصلی کشور نامگذاری شده است.
 
مدیرعامل پتروشیمی بوشهر افزود: خانواده بزرگ پتروشیمی بوشهر ، شعار بنیادی «جهش تولید با مشارکت مردم» را چراغ راه خود در سال 1403 دانسته و به پشتوانه‌ی توان متخصصان ایرانی و مشارکت مردمی در تمامی عرصه‌ها برای جهش تولید اقدام می‌نماید.
 
وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند در کنار تلاش برای تحقق شعار سال اقدامات مهم و لازم دیگر را نیز همزمان انجام خواهیم داد.
 
جواد حاتمی، پتروشیمی بوشهر ۱۴۰۲ را نمونه‌ای بارز برای تحقق شعار سال خواند و گفت: در سال گذشته، با برنامه‌ریزی انجام شده و تلاش جهادگونه همکارانم، علاوه بر عبور از رکوردهای تولیدمان در ادوار گذشته، نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۸ درصد افزایش و جهش تولید داشتیم.
 
جواد حاتمی عضو هیئت مدیره پتروشیمی بوشهر از اهتمام ویژه جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳ خبرداد و تشریح نمود: در سال جاری با تمام توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مجموعه پتروشیمی بوشهر و با به کارگیری ظرفیت بی‌بدیل و مشارکت گروه های مردمی و متخصصین، درپی دست‌یابی به توفیقات جدید در عرصه تولید و همچنین تکمیل اَبر پروژه‌های توسعه‌ای مجتمع عظیم پتروشیمی بوشهر هستیم.
[کد خبر:AJ45150]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب