000014gWA0023.jpg

 

 

آینه جم-مهندس هاشمی مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم در مصاحبه ای با خبرنگار این شرکت گفت: خوشبختانه به دنبال پیگیری های مستمر صورت گرفته و حسن نگاه مقامات ارشد وزارت نفت، این شرکت به نمایندگی از شرکت ملی گاز ایران آماده  بهره برداری مجدد از فرودگاه جم است.
 
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم، مهندس هاشمی خاطرنشان کرد: ما از همان ابتدا می دانستیم که این موضوع یکی از مطالبات جدی و بحق مردم شهرستان است و راه اندازی فرودگاه تا حصول نتیجه در دستور کارخود قرار دادیم.
 
خوشبختانه به تازگی نامه ای از معاون وزیر نفت و مدیرعامل محترم شرکت ملی گاز ایران، مبنی بر آمادگی این شرکت در راستای بهره برداری مجدد از فرودگاه جم  به دست ما رسیده است که یک گام مهم در مسیر راه اندازی فرودگاه تلقی می شود.
 
در نامه دکتر چگنی به پیگیری های مستمر و دلایل مستند ارسال شده از سوی شرکت پالایش گازفجرجم اشاره و تاکید شده است، شرکت ملی گاز ایران اکنون منتظر صدور مجوز سازمان هواپیمایی کشور و آماده بهره برداری مجدد از فرودگاه، جهت ارائه خدمات به کارکنان و مردم شریف شهرستان جم است.
 
امیدوارم صنایع هواپیمایی کشور نیز هر چه سریع تر نسبت به اخذ مجوز راه اندازی اقدام نموده و فرودگاه توحید جم که در سال 1393 خدمات پروازی آن متوقف شده بود، پس از یک دهه بار دیگر راه اندازی شود.
 
از نماینده محترم مجلس، فرماندار و شورای شهر و امام جمعه معظم شهرستان و همه مقامات محلی که در راستای راه اندازی فرودگاه توحید جم با این شرکت همکاری داشته اند قدردانی می کنم و از همه نهادها می خواهم با استفاده از ظرفیت های قانونی خود و در تعامل با سازمان هواپیمایی کشور نسبت به راه اندازی نهایی فرودگاه تلاش کنند.
[کد خبر:AJ45153]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب