000008234.jpg

 

آینه جم-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از تلاش های سازمان منطقه ویژه پارس در عرصه‌های مختلف از جمله تولید، اشتغال و اقتصاد قدردانی کرد.
به گزارش آینه جم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس ضمن  تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع)، با بیان این که بخشی از اقتدار بین‌المللی و قدرت ملی ایران اسلامی مرتبط با منطقه ویژه پارس است، اظهار داشت: منطقه پارس جنوبی، منطقه ای مهم در ابعاد اقتصادی و اجتماعی است و یکی از فرصت های مهم و فوق‌العاده اجتماعی در عسلویه، زندگی مسالمت‌آمیز شیعه و سنی با اتحاد و همدلی بوده که در امنیت منطقه اثرگذار است.
امام جمعه بوشهر با بیان این که شهرستان عسلویه و منطقه ویژه پارس برای همه مردم جهان شناخته شده است، افزود: صنایع و تأسیسات این منطقه تاثیرگذاری بالایی دارد و سبب آفرینش قدرت و اقتدار است.
وی فعالیت کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس را راهبردی، اساسی و بنیادی دانست و گفت: با توجه به میزبانی مردم منطقه از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی باید توجه ویژه‌ای به منطقه پیرامونی در ابعاد گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و دیگر عرصه‌ها صورت بگیرد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر توجه به مناطق پیرامونی صنایع مستقر در منطقه ویژه پارس را سبب ارتقای اقتدار صنعت دانست و تأکید کرد: توجه به مبلمان شهری، روستایی، فضای سبز، امکانات زیرساختی، آب، برق، گاز، مراکز درمانی و اقتصادی مناطق پیرامونی صنعت، فضای توسعه‌ای مهمی را ایجاد می‌کند.
صفایی بوشهری با تأکید بر توجه ویژه به حفاظت از محیط زیست در این منطقه گفت: باید در این عرصه کار کارشناسی و دقیق انجام شود تا مردم از مشکلات زیست محیطی در امان باشند.
وی آموزش مهارتی به جوانان منطقه را یک ضرورت دانست و بیان کرد: مهارت جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها برای به کارگیری در صنایع مختلف یک اصل مهم محسوب می‌شود.
امام جمعه بوشهر یکی از موارد مهم که وزارت نفت باید به آن توجه ویژه داشته باشد را ایجاد بیمارستان برای استفاده همگان دانست.
وی با بیان این که تأسیس و راه‌اندازی بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر یک ضرورت است، اظهار داشت: با توجه به افزایش بیماران سرطانی باید ساخت بیمارستان تخصصی برای درمان بیماران سرطانی در دستور کار قرار بگیرد.
وی همچنین از ایجاد مرکز تخصصی غربالگری تشخیص سرطان در استان بوشهر خبر داد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از اقدامات انجام شده برای توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه و کنگان قدردانی کرد.
[کد خبر:AJ45174]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب