000000000001000gff.jpg

 

 

آینه جم- رضا صفایی دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس با اشاره به استقبال شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه از نشست مجمع این شورا اظهار داشت: استقبال بسیار خوبی از مجمع شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس شده به‌گونه‌ای که حدود ۹۴ درصد از پتروشیمی منطقه مشارکت داشتند.
به گزارش آینه جم، وی به همسویی مدیران شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی با شرکت ملی صنایع پتروشیمی اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری قرار بود که جلسه مجمع با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شود که به دلایلی همچون مراسم معارفه فرمانداران عسلویه و جم، شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد امکان حضور فراهم نشد.
دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس درمورد افزوده شدن ۲ شرکت پتروشیمی به اعضای کمیته اجرایی نیز گفت: برای استفاده بیشتر از ظرفیت شرکت‌های پتروشیمی پیشنهاد شد تعداد اعضای کمیته اجرایی از ۷ عضو به ۹ عضو افزایش یابد که با آن موافقت شد.
صفایی با بیان این که اعضای اصلی و علی‌البدل هیچ تفاوتی در اختیار و مسئولیت با یکدیگر نداشته و همه در جلسات کمیته اجرایی شورای راهبردی شرکت می‌کنند، افزود: نه تنها اعضای اصلی و علی‌البدل در همه جلسات حضور دارند بلکه در راستای شفافیت بیشتر و استفاده از ظرفیت پتروشیمی‌ها در خدمات‌رسانی بهتر به مردم تعدادی از مدیران شرکت‌های عضو شورای راهبردی به‌عنوان میهمان به طور گردشی در جلسات شرکت می‌کنند.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا پتروشیمی‌های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس در جلسه مجمع حاضر بودند تصریح کرد: نه تنها شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس بلکه مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های زیرمجموعه همه هلدینگ‌ها در جلسه مجمع حاضر بودند.
دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس درمورد انجام حسابرسی از شورای راهبردی برای نخستین بار ابراز کرد: در دوره جدید برای نخستین بار از یک موسسه معتبر حسابرسی استفاده شده که به‌صورت دقیق حسابرسی را انجام و گزارش خود را به مجمع ارائه داده است. تصمیمات در کمیته اجرایی شورای راهبردی به‌صورت اجماعی و با رأی مثبت اکثریت حاضر صورت می‌گیرد تا این شورا بتواند به طور منسجم خدمات‌رسانی خود به مردم را افزایش دهد.
وی با اشاره به اعتبارات برای اجرا طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: این شورا اکنون پرداخت اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور و دیگر تعهدات برای اجرای طرح‌های مختلف در استان بوشهر در دستور کار دارد.
دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس از افزایش اعتبارات در این شورا برای سال جاری خبر داد و گفت: در این دوره شورای راهبردی هم تعهدات مربوط به مصوبات سفر دولت، هم سایر تعهدات سال‌های قبل و نیز تعهدات جدید که در حال حاضر افزون بر ۷۴۰ میلیارد تومان است را به سرانجام خواهد رساند.
[کد خبر:AJ46145]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب