رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: هزینه‌های درمانی در شهرستان جم در یکسال اخیر 42 درصد کاهش یافت.

 به گزارش آینه جم؛ احمد قاسمی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش ریز و معارفه رئیس مرکز بهداشتی و درمانی ریز اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش مضاعف به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم به سال 1393 به عنوان سال پر کار حوزه سلامت یاد کرد و افزود: کاهش 42 درصدی هزینه‌های درمان در بخش تجهیزات پزشکی و جبران کمبود 135 پزشک در استان با اجرای طرح تحول نظام سلامت از مهم‌ترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در یکسال اخیر است.

وی همچنین به ارایه خدمات دهان و دندان در طرح تحول نظام سلامت و اجرای پروژه قلب سالم و طرح سبا(سلامت بانوان ایرانی) اشاره کرد و یادآور شد: این طرح‌ها به زودی در شهرستان جم اجرایی می‌شوند.

قاسمی خواستار همکاری بخشداری، ادارات، شوراها و دهیاران با مدیریت جدید مرکز بهداشتی درمانی امام سجاد(ع) شد.

فارس در ادامه نوشت:بخشدار بخش ریز نیز ضمن تشکر از ریاست شبکه بهداشت و درمان و همکاران وی به خاطر ارایه خدمات ارزنده در بخش ریز از زحمات جعفری تشکر و اعلام آمادگی بخشداری و دیگر ادارات را با سرپرست جدید مرکز بهداشتی درمانی شهر ریز اعلام کرد.

ناصر ابراهیمی گفت: دولت تدبیر و امید به مسئله سلامت و بهداشت توجه خاصی دارد و امیدواریم در شهرستان جم و بخش ریز نیز شاهد بهبود وضعیت سلامت باشیم.

در این آیین، محمد ده‌رگه به عنوان سرپرست مرکز بهداشتی درمانی شهر ریز توسط بخشدار ریز معرفی شد.

[کد خبر:AJ2829]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب