آینه جم:یک انبار بزرگ متعلق به شرکت کره‌ای واقع در روبروی فازهای ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی دچار آتش‌سوزی گسترده شد و تلاش برای مهار آتش همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  آینه جم:کاظم مرادی  مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آتش‌سوزی شدید از ساعتی پیش در یکی از انبارهای بزرگ در پارس جنوبی روی داده است و تلاش‌های تیم‌های آتش‌نشانی برای اطفای حریق ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی در انبار یک شرکت کره‌ای در پارس جنوبی روی داده است، ادامه داد: پشم شیشه و مواد قابل احتراق در این انبار نگهداری می‌شده است و شاهد افزایش میزان آتش هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به شرایط سخت و دشوار مهار این آتش سوزی، اضافه کرد: هماهنگی‌های بین بخشی برای اعزام تیم‌های مختلف برای مهار آتش صورت گرفته است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/05/09/4/1687716.jpg

وی از اعزام تیم‌های آتش‌نشانی شهرستان کنگان و دیگر مناطق همجوار پارس جنوبی برای مهار آتش خبر داد و افزود: تیم‌های آتش‌نشانی بلافاصله پس از اعلام حریق به محل حادثه اعزام شدند.

مرادی تاکید کرد: مهار آتش همچنان ادامه دارد و از همه ظرفیت‌ها برای مهار آن استفاده خواهیم کرد.

آتش سوزی خسارت جانی نداشته است

فرماندار شهرستان عسلویه نیز به خبرنگار مهر گفت: تلاش ویژه‌ای برای مهار این آتش‌سوزی صورت گرفته است و تیم‌های مختلف آتش‌نشانی برای مهار این اتش اعزام شده‌اند.

حسن اسماعیلی اضافه کرد: از نخستین لحظات وقوع این آتش‌سوزی تیم‌های آتش‌نشانی پارس جنوبی و همچنین شهرداری‌ها و دیگر تیم‌های امدادی برای مهار آتش وارد عمل شدند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/05/09/4/1687714.jpg

وی محل این آتش‌سوزی را در انبار یک شرکت کره‌ای واقع در روبروی فازهای ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه تاکنون خسارات جانی نداشته است.

فرماندار عسلویه افزود: خسارات مالی این آتش‌سوزی نیز پس از مهار اتش و بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

 

خبر تکمیلی:فعالیت ۳۰ اکیپ مهار آتش در پارس جنوبی/آتش خارج ازمحدوده فازها است

 

آتش سوزی عسلویه

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: هم اکنون حدود ۳۰ تیم آتش نشانی در تلاش برای مهار آتش در پارس جنوبی هستند.

کاظم مرادی  اظهار داشت: حدود ۲۰ تا ۲۵ تیم آتش‌نشانی از شهرستان عسلویه در تلاش برای مهار آتش‌سوزی در مجاورت فازهای ۱۵ تا ۱۸ پارس جنوبی هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این تیم‌های آتش‌نشانی که مربوط به تیم‌های شهرستان عسلویه و شرکت‌های نفت و گاز پارس و منطقه ویژه پارس و مجتمع گازی پارس جنوبی هستند، شش تیم آتش‌نشانی نیز از شهرستان‌های اطراف برای مهار آتش اعزام شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر ادامه داد: تلاش برای مهار آتش همچنان ادامه دارد و تلاش‌هایی نیز برای جلوگیری از گسترش آتش در این منطقه صورت گرفته است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/05/09/4/1687741.jpg

وی با اشاره به اینکه محل آتش‌سوزی مربوط به یک انبار فوم و پشم و شیشه بوده است، ادامه داد: حجم بالایی از کالاها آتش گرفته است و تیم‌های امدادی همچنان در تلاش برای مهار آتش هستند.

مرادی خاطرنشان کرد: کانال‌ها و خندق‌هایی در اطراف محل آتش‌سوزی حفر شده است تا از گسترش آتش به محدوده فازها جلوگیری شود.

http://s3.picofile.com/file/8187711950/879674459145_248.jpg

 

 

آتش‌سوزی در پارس جنوبی به طور کامل مهار شد  

 

کاظم مرادی دقایقی پیش  اظهار داشت: مهار کامل آتش‌سوری در پارس جنوبی خبر داد و اظهار داشت: با تلاش تیم‌های امدادی ساعت 23:45 امشب آتش‌سوزی در انبار متعلق به شرکت کره‌ای به طور کامل مهار شد.

وی ادامه داد: شعله آتش کاملاً مهار شده و تلاش برای اطفای دود ناشی از حریق ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: 30 تیم امدادی آتش‌نشانی در عملیات مشارکت کردند که باید از تیم‌های امدادی قدردانی کنیم.

 

[کد خبر:AJ3089]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب