حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر،کنگان،جم وعسلویه ضمن دعوت آحاد مردم شهیدپرور جهت حضور پرشور در برنامه های دهه مبارک فجر،سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش آینه جم؛ متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

۲۲بهمن نقطه عطف و یادآور حرکت متفکرانه و عظیم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و سرآغاز دوران جدیدی برای ملت ایران و تمام مسلمین جهان است.

انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران نقطه پایان حیات سلطه‌گران و نقطه شروع حاکمیت صالحان در عصر حاضر به شمار می‌رود که درخت تناور آن با خون بهترین فرزندان این دیار آبیاری شده است.

ملت بصیر ایران در سایه روشنگری‌های امام راحل و با تبعیت از فرامین راه گشای رهبری فرزانه، تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده و با ایستادگی تمام‌عیار مقابل تحریم‌ها، توانسته‌ با تکیه بر ایمان و خودباوری به پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف به ویژه در مسایل علمی و فن‌آوری، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، هوا فضا، اکتشافات دارویی، نانو، بهداشت ودرمان و... دست یابد.

اینک بعد از گذشت 36 سال از پیروزی شکوه‌مند انقلاب، ایران اسلامی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توان داخلی در دنیای پرتلاطم امروز همچون ساحل آرامشی نقش آفرین معادلات جهانی است.

امروز بیداری اسلامی نشئت گرفته از انقلاب اسلامی، امید دهنده انسان های آزادی خواه غرب وشرق شده است و این آهنگ دلنشین اسلام، دنیا را به تکاپو وا داشته است تا جاییکه نشریه فرانسوی، این نفوذ اسلام را بر نمی تابد.

چگونه هست که هنوز بعد از 36 سال جهاد و تحمیل هشت سال جنگ نابرابر و سالهای متمادی تحریم، روز به روز شاهد رشد شتابان شجره طیبه انقلاب هستیم. باید تمامی متفکران و دانشمندان دنیا دست به قلم برده و در این رابطه بنویسند تا بدانند که ایمان به خدا،تمسک به قرآن و اهل بیت، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و خودباوری می تواند منجی ملت های مظلوم باشد.

اینجانب برخود لازم می دانم ضمن دعوت از همه آحاد جامعه جهت حضور پرشور در برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ دهه اقتدار آفرین و پیروزی بخش فجر را به محضر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظ الله) و ملت شریف و مبارز ایران خاصه مردم قهرمان پرور شهرستان های دیر،کنگان،جم و عسلویه تبریک و تهنیت عرض نموده و تداوم این انقلاب الهی را تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عج) از خدای سبحان مسئلت دارم.

موسی احمدی

نماینده مردم شریف شهرستان های دیر،کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی

[کد خبر:AJ3273]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب