آوای جم - علی دانشمند؛همایش تجلیل از دانشجویان جدیدالورود شهرستان جم برگزار خواهد شد، این تیتری بود که همه ساله اسفند ماه بر روی خروجی رسانه های جمی قرار می گرفت.

همایشی که از سال 81 و به همت انجمنی بنام انجمن نواندیشان دانشگاهی و با تلاش چند جوان دانشجوی جمی بنا گذاشته شد و تشویقی در خور برای دانشجویان جدیدالورود و انگیزه ای مضاعف برای پشت کنکوری ها بود.

چند سال بعد دعواهای سیاسی و بی مهری هایی باعث کنار گذاشته شدن اعضا انجمن از برگزاری این مراسم شد و در سال 89 ، ناصر کشاورزی فرماندار وقت شهرستان جم اجازه برگزاری این همایش علمی را بواسطه جو ملتهب سیاسی ناشی از اتفاقات سال 88  نداد.

همایش مذکور پس از وقفه ای یکساله این بار در سال 90 با متولیانی جدید بنام مدیریت آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

همایش تجلیل از دانشجویان جدیدالورود در سال 92 به همت دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه پیام نور شهرستان جم و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر امام جمعه شهرستان جم برگزار گردید.

دوازدهمین همایش در سال 93 و توسط دانشگاه آزاد اسلامی جم و ستاد سرمایه های انسانی شهرستان برگزار گردید اما در آغازین روزهای سال 94 هیچ خبری از برگزاری این همایش نبود و اینک که نوزدهمین روز از فروردین94 نیز آغاز شده است نه تنها از دانشجویان جدیدالورود تجلیل نشده،حتی کسی در پی دلیل عدم برگزاری آن هم نیست.

آیا از خود پرسیده ایم دلیل عدم برگزاری مراسم امسال چیست؟

جواب کاملاً واضح است،خود ما ، ما جمی های تیشه به دست،همانهایی که انگ سیاسی به موذنی ها،نیکخواه ها و جهانخواه ها زدیم،همانهایی که کارگرها را تا توانستیم نواختیم.

هیچگاه فکر نکنیم سیستم های امنیتی و طیف های سیاسی کشور مانع کارهای ما بوده است چرا که این حرف تنها مرهمی است بر داغ تیشه های همشهریانمان.

ما از خودمان و به واسطه یکدل نبودنمان و به دلیل تیزی تبرها و تیشه هایمان ضربه خورده ایم.

این همایش مشتی است نمونه خروار، باشد که پند گیریم

[کد خبر:AJ3297]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # یه دوست قدیمی 1395-02-30 20:35
سلام آقای دانشمند به کسی نتازید مشکل شما جمی ها

در بین خودتان است و غریبه هایی که چند روز مهمانتان

هستند تخریب نکنید. عزت زیاد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # ثبتی 1397-02-20 12:39
صراحت و قدرت قلمتان ستودنی است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب