noroozifarmandar.JPG

آینه جم:فرماندار شهرستان جم گفت: در دو نشست جداگانه در فرمانداری جم و بخشداری ریز اعضای اصلی و علی البدل معتمدین هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان جم و بخش ریز انتخاب شدند.

 به گزارش آوای جم: فتح اله نوروزی با اشاره به صدور دستور آغاز انتخابات مجلس خبرگان رهبری توسط وزیر کشور افزود: با صدور دستور و در اولین گام، حسب قانون، 30 تن از معتمدین شهرستان جم و 30 تن از معتمدین بخش ریز انتخاب و جهت بررسی صلاحیت به هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان معرفی شدند.

وی بیان کرد: پس از بررسی و تایید صلاحیت معتمدین معرفی شده از سوی هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان، در دو نشست جداگانه در فرمانداری جم و بخشداری ریز اعضای اصلی و علی البدل معتمدین هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب و معرفی شدند.

نوروزی اضافه کرد: در این دو نشست که با حضور معتمدین تایید صلاحیت شده و هیئت اجرایی و نظارت برگزار شد با رای معتمدین، تعداد 8 نفر در شهرستان جم به عنوان معتمدین اصلی و 5 نفر نیز به عنوان معتمدین علی البدل هیئت اجرایی انتخابات شدند و در بخش ریز نیز 8 نفر اصلی و 5 نفر علی البدل با رای تمامی معتمدین دعوت شده برگزیده شدند که به همراه سه عضو اداری شهرستان و بخش ریز، مسئولیت برگزاری انتخابات 7 اسفندماه را بر عهده خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جم با اعلام اسامی انتخاب شده در شهرستان گفت: آقایان اسدالله نیکخواه، اسماعیل فخرایی،علی رفیعی پور، محمود دانشور، حسین فرهنگی، عباس محمودی، سید محمود موسوی و علی رضایی به عنوان اعضای اصلی معتمدین شهرستان جم انتخاب شدند.

نوروزی افزود: در بخش ریز هم آقایان خسرو موحد، محمد دژگاهی، حیدر حیاتی، محمد خسروی پور، عبداله حیدری، محمد رحیمی حیاتی، سید حسین احمدی و غلامحسین حیدری بیشترین آرای معتمدین را کسب کردند.

وی ابراز امیدواری کرد با همراهی و همدلی خوب معتمدین منتخب و اعضای محترم هیئت نظارت و اجرایی شهرستان، شاهد برگزاری باشکوه انتخابات در اسفندماه باشیم.

[کد خبر:AJ10829]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # محسن 1394-09-24 22:55
میگم.آقای فرماندار این معتمدین رو کی به شما معرفی کرده یا اصلا کی به معتمد بودن اینا رای داده میشه شفاف سازی بشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # ناشناس 1394-09-24 23:53
کی اینا را انتخاب کرده واقعا متاسف شدم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # مطلع 1394-09-26 13:35
دربخش ریز نگاه اصوالگرایانه بخشدار درجهت انتخاب معتمدین کاملا هویداست.امیدوار یم دیگر شاهد تکرار تخلف ا شبیه انتخابات شوراهای اسلامی دریکی از روستای این بخش نباشیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب