آینه جم: نماینده مردم دیر، کنگان،جم و عسلویه در مجلس گفت: تقویت اعتماد عمومی و رسیدن به بازارهای جهانی اولویت شرکت گاز باشد.

http://ayenejam.ir/modules/mod_filterednews/thumbs/02/b_120_80_16777215_17342_2152439.jpg

به گزارش «آینه جم»؛ سکینه الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم گفت: اکنون باید دستاوردهای شرکت ملی گاز در پنجاه سال گذشته و افق‌های این شرکت در 50 سال آینده را به‌ صورت جدی مورد کار کارشناسی و تخصصی قرار دهیم تا این شرکت به یک برند جهانی تبدیل شود.

وی افزود: خوشبختانه شرکت گاز توانسته است اعتماد عمومی جامعه را به‌ سوی خود جلب کند و در واقع یک برند مهم ملی و ان‌شاءالله جهانی برای میهن عزیزمان باشد.

الماسی تأکید کرد: باوجود دستاوردهای مثبت شرکت ملی گاز، نکته‌ای که باید در مورد افق‌های آینده این شرکت به آن اشاره کنم این است که این شرکت هم‌زمان با این دستاوردهای مهمی که در داخل کشور داشته است باید در بازارهای جهانی نیز در 50 سال آینده نقش برجسته‌تری داشته باشد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر رسالت شرکت ملی گاز و نقش آن بر توسعه کشور اظهار داشت: شرکت گاز در بخش‌های مهم تأمین انرژی کشور دستاوردهای مهمی در سال‌های گذشته داشته است به‌گونه‌ای که بخش‌های مهم صنعت کشور و جمعیت قابل‌توجهی از ایران ما و مردم عزیز از شمال تا جنوب وابسته به نعمت گاز هستند.

وی تصریح کرد: اکنون سهم گاز در سبد انرژی کشور 70 درصد است که  این آمار به‌سادگی به دست نیامده است و نشان‌دهنده کار جهاد گونه بخش عظیمی از نیروهای انسانی کارآمد در پالایشگاه‌های گاز و دیگر بخش‌های این شرکت است.

الماسی ادامه داد: من خوشحالم که حوزه انتخابیه من در منطقه جم و عسلویه پالایشگاه‌های بزرگی هستند که درصد بالایی از این 70 درصد را به خود اختصاص داده است و از این حیث به خود می‌بالم.

وی ضمن تبریک پنجاهمین سالروز تأسیس شرکت ملی گاز به کارکنان این شرکت و مجموعه وزارت نفت گفت: شرکت گاز طی این سال‌ها همواره مسیر رشد و تعالی را پیموده و منشأ خدمات ارزشمند و تحسین‌برانگیزی برای آحاد جامعه در بخش‌های مختلف صنعتی، خانگی و تجاری بوده است.

[کد خبر:AJ17379]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # مخبر السلطنه 1395-05-16 11:24
سرکار خانم الماسی محترم. بانوی اعتدال گرامی و عضو محترم کمیسیون انرژی لطفا به خاطر داشته باشید که این شرکت 50 سال که هیچ تا 50 قرن دیگر هم در دنیا هیچ حرفی برای گفتن نخواهد داشت آنهم فقط و فقط به دلیل دولتی بودن و نداشتن رقیب و وارد نشدن به فضای رقابت. هر شرکتی در هرجای این کره خاکی اگر در فضایی رقابتی فعالیت نکند و صرفا دولتی باشد هرگز و هرگز عیارش مشخص نخواهد شد. بیش از 99 درصد مدیران ارشد همین شرکت فاقد کمترین دانش و صلاحیت و تخصص در این حوزه هستند می فرمایید نه فقط 6 ماه رقابت واقعی برای این شرکت با دیگر شرکتهای نفتی دنیا ترتیب دهید تا عیارشان معلوم گردد و سیه روی شود هرکه در او غش باشد. با کمال تاسف در دیگر حوزه هاهم همین است .نگاهی به دو خودروساز ظالم و زورگو و آشغال ساز و انحصاری یعنی ایران خودرو و سایپا بیندازید تا قضیه بیشتر بر جنابعالی روشن گردد. اگر این دوشرکت شهامت دارند و راستگو هستند و به فکر مشتری برای مثال فقط 6 ماه با تویوتوتا رقابت واقعی کنند بعد نتیجه را کاملا درک خواهید کرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب