عباس برزگرزاده بخشدار مرکزی بوشهر

به گزارش آینه جم ، در ۲۹ تیرماه ۱۳۹۵ با حکم وزیر کشور فتح الله حقیقی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز منصوب و با معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر خداحافظی نمود که پس از آن زمان با حکم استاندار بوشهر عباس جمشیدی فرماندار بوشهر با حفظ سمت  تا کنون عهده دار سرپرستی معاونت سیاسی امنیتی استانداری این استان می باشد.

براساس گزارش منابع آگاه در روزهای آتی با امضا حکم عباس جمشیدی توسط وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر باید فردی دیگر عهده دار فرمانداری شهرستان بوشهر شود.

در این بین تعدادی از گروه های سیاسی و احزاب، فعالان دانشجویی و … دکتر عباس برزگر زاده را به عنوان گزینه فرمانداری بوشهر به مسئولان ارشد استانی پیشنهاد داده اند.

برزگر زاده که هم اکنون بخشدار مرکزی بوشهر است، متولد ۱۳۶۰ و دکتری حقوق بین الملل را دارد.

وی از اساتید دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته حقوق بین الملل و سابقه چندین ساله مدیرگروه این رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را دارد.

برزگرزاده از طرف جریان سیاسی اصلاحات وارد عرصه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم نیز شد که با ردصلاحیت از سوی شورای نگهبان مواجهه شد.

برزگرزاده که از جوانان محبوب و پرطرفدار بوشهری است، سابقه ریاست حزب ندای ایرانیان بوشهر را در کارنامه خود دارد.

رباب عبیدی مشاور فعلی فرمانداری بوشهر در امور بانوان مادر دکتر عباس برزگرزاده می باشد.

عبیدی سابقه  ۱۰ سال رئیس و نائب رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر و ۸ سال نائب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر بوشهر در دوره اول و دوم را دارد.

وی اولین بانوی بوشهری است که وارد عرصه شورای شهر در استان بوشهر شده است.

باید دید استاندار بوشهر پس از عادل دهدشتی فرماندار جوان تنگستان، فرمانداری بوشهر را نیز به یک جوان نخبه بوشهری خواهد سپرد؟

منبع: جنوب پرس

[کد خبر:AJ19027]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب