آینه جم: مدیرعامل شرکت سیمان ساروج کنگان: گزارش منتشر شده از صدا و سیمای مرکز فارس سراسر کذب و دروغ است.

به گزارش« آینه جم » به نقل از آفتاب لیان؛ روز یکشنبه جمعی خبرنگاران در تور صنعتی سازمان صنعت و معدن از کارخانه سیمان کنگان بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت سیمان ساروج کنگان در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص گزارش منتشر شده در بخش خبری صدا و سیمای مرکز فارس واکنش نشان داد و گفت: گزارش موردنظر سراسر کذب و دروغ است.

بالازاده ادامه داد: برای تولید کلینکر و سیمان از دو ماده اصلی و چند ماده دیگر استفاده می شود که خاک رس و آهک از مواد اولیه تولید این مصالح و سنگ آهن و خاک سیلیس از دیگر مواد تشکیل دهنده سیمان هستند که این دو ماده را استان های همجوار تهیه می کنیم و در گزارش منتشر شده کلینکر خاک عنوان شده است که با توجه به کذب بودن این ادعا ، در حال پیگیری هستیم.

وی بیان کرد: در پروسه بارگیری و صدور کالا گمرک، نیروی انتظامی، سازمان بنادر و سازمان صنعت و معدن حضور دارند و هرگز صادرات خاک و مواد اولیه نداشته ایم و مخاطب گزارش تنها شرکت ساروج کنگان نبوده است و تمام این نهادها از طریق دستگاه های نظارتی پیگیر هستند.

هوشنگ بالازاده افزود: شرکت سیمان کنگان حدود 48 درصد صادرات غیر نفتی بنادر جنوب استان را به خود اختصاص داده است و در سال جاری نیز موفق به دریافت عنوان  صادرکننده برتر استان بوشهر شده است.

مدیرعامل شرکت سیمان کنگان اضافه کرد: شرکت سیمان کنگان برای حدود 500 نفر به صورت مستقیم و 3 هزار نفر غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است که حدود 85 درصد از نیروی های این شرکت بومی هستند.

[کد خبر:AJ19379]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب