آينه جم؛طی حکمی از سوی رئیس هیات شنا شیرجه و واترپلو استان بوشهر،حسین ثناگویا بعنوان رئیس هیات شنا شیرجه و واترپلو شهرستان جم منصوب شد.

به گزارش خبرنگار آينه جم؛ظهر دیروز در مراسمی با حضور عباس دراهکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم،آزیتا کمالی هیات شنا شیرجه و واترپلو استان بوشهر ،ابوالحسن گنخکی نایب رئیس هیات شنا شیرجه و واترپلو استان بوشهر و جمعی از مربیان شنا و ناجیان غریق در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم مراسم معارفه رئیس هیات شنا شیرجه و واترپلو شهرستان جم برگزار گردید.

در این مراسم،دراهکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم در سخنانی به اهمیت رشته شنا در دین مبین اسلام پرداخت و و خواستار توسعه ی بیش از پیش این رشته در سطح شهرستان جم شد.

آزیتا کمالی رئیس هیات شنا شیرجه و واترپلو استان بوشهر نیز در این مراسم از رئیس هیات شنا شیرجه و واترپلو شهرستان جم خواست تلاش خود را برای گسترش این رشته ی ورزشی و همچنین اهتمام به آموزش مداوم مربیان بکار بندد.

حسین ثناگویا رئیس هیات شنا شیرجه و واترپلو شهرستان جم نیز ضمن قدردانی از اعتماد مجموعه ی اداره ی ورزش و جوانان شهرستان جم و هیات شنا استان بوشهر،ابراز امیدواری کرد با وجود 5 استخر در سطح شهرک های موجود در جم بتوانند با برنامه ریزی مناسب در راستای درخشش در سطح استان و کشور تلاشی بیش از پیش نمایند.

ثناگویا تصریح کرد تلاش می کنیم برای استفاده بومیان از دوره های آموزشی شنا و همچنین پروژه استخر شهر جم نیز گامهایی برداریم.

وی خاطر نشان ساخت بزودی اعضای هیات شنا نیز معرفی خواهند شد.

پس از این برنامه نیز دوره بازآموزی شنا ویژه مربیان،با حضور خانم کمالی مربی و داور برجسته شنا برگزار گردید./آواي جم

[کد خبر:AJ19464]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب