بوشهرآینه جم  رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از ایجاد مرکز تحقیق و مطالعات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه فرهنگیان بوشهر خبر داد.

به گزارش آینه جم؛ اکبر مولایی عصر دوشنبه در هشتمین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: معلمانی که در پردیس‌های دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، می‌توانند نقش مهمی در راستای  ایجاد فرهنگ پیشگیری به عهده داشته باشند.

وی با ابراز رضایت از ایجاد مرکز تحقیق و مطالعات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه فرهنگیان بوشهر، ادامه داد: اجرای برنامه‌های مطالعاتی می‌تواند نقش مهمی در زمینه مبارزه با مواد مخدر داشته باشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های معلمان می‌توان در آینده نتیجه بخش بوده و از اجرای برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر حمایت می‌کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: کمیته فرهنگی و پیشگیری نقش بسیار مهمی در مبارزه با مواد مخدر دارد.

ارسطو ترکمان‌منش خاطرنشان کرد: به دستور استاندار که ریاست شورا را بر عهده دارد، مراکز تحقیق و مطالعات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر را باید در یکی از مراکز دانشگاهی استان ایجاد کنیم.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه ما سفیران پیشگیری هستند و می‌توانند در آینده حتی در روستاها نیز در حوزه فرهنگی و پیشگیری یاری‌رسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باشند.

عبدالرضا عرب‌زاده اضافه کرد: برای راه اندازی مرکز مطالعه و تحقیق در حوزه مواد مخدر باید گروهی متخصص و علاقمند از یکی از استان‌ها که تجربه قبلی این کار را دارند بازدید کرده و از تجارب عملی آن‌ها در هر چه بهتر ایجاد کردن این مرک زاستفاده کنیم.

هشتمین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری مواد مخدر استان بوشهر به میزبانی دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار شد.

[کد خبر:AJ20103]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب