آینه جم: مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر گفت: در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، 19 برنامه شاخص توسط این سازمان در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش «آینه جم»؛ فاطمه صفری زاده امشب در گفت‌وگو با فارس در بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با ایمان و توکل بر خداوند و اتحاد مردم با رهبری جامع ولی فقیه زمان امام راحل به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: این انقلاب با اهداف ایدئولوژی بر پایه ایمان به خداوند، پیامبر عظیم‌الشان و ائمه اطهار با هدف مبارزه با ظلم و ستم در کشورمان پایه‌ریزی شد تا بتواند با نگرشی فراملی‌، به مانند یک چراغ راه، آزادگی را به محرومان و مستضعفین عالم جهت رهایی از یوغ استعمار نشان دهد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر عنوان کرد: این شرایط پس از مدتی اندک، محقق شد که نتیجه آن بیداری کشورهای اسلامی ، نهضت‌های رهایی بخش و ایجاد انقلاب‌ها در کشورهای منطقه بوده است.

وی ادامه داد: پس از ارتحال رهبر کبیر انقلاب در پایان دهه اول پیروزی مردم ایران بر نظام ستم‌شاهی پهلوی، مقام عظمی ولایت امام خامنه‌ای رهبریت نظام را به عهده گرفت که هر سال شاهد ارتقاء سطح جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف در منطقه و جهان هستیم.

صفری زاده عنوان کرد: حضور گسترده مردم ایران در جشن‌های مذهبی و ملی از جمله دهه فجر سبب افزایش وحدت و یکپارچگی در بین آنها برای کمک به استحکام بخشی نظام شده است.

وی یادآور شد: سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری بندر بوشهر بر خود وظیفه می‌داند که با مدیریت مستقیم و حمایت‌های جانبی در برنامه‌های دهه فجر، یاد این ایام را به خوبی گرامی بدارد و از این برنامه‌ها به عنوان حلقه‌هایی برای اتحاد و شادابی مردم در ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی استفاده کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی،19 برنامه شاخص توسط این سازمان در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد:اجرای مسابقات فوتبال دهه فجر یادواره شهدای غواص و آتش‌نشان از روز 8 بهمن ماه در زمین محله سینگر، مراسم نور افشانی در میدان شهید رئیسعلی دلواری در 10 بهمن، انجام مسابقات فوتبال محلات جنوبی بوشهر در 10 بهمن در زمین چمن مصنوعی بهمنی و برپایی نمایشگاه عکس انقلابی به مناسبت دهه مبارک فجر از 12 لغایت 22 بهمن در عمارت دهدشتی از ساعت 17:30 دقیقه از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر است.

صفری زاده ادامه داد: برپایی نمادهای انقلابی در میادین قدس و شهرداری با تصاویر از امام و رهبری و راهپیمایی و تظاهرات مردم، برپایی نماز جماعت و آذین بندی نمازخانه‌ها در نمازخانه های سطح شهر، برنامه یادبود شهدای آتش‌نشان در 13 بهمن از ساعت 9 الی 11 همراه با زیارت عاشورا ،سنج و دمام و سخنرانی مداحی از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه فجر است.

وی یادآور شد: در ایام دهه فجر سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری بندر بوشهر اقدام به برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) در روز 14 بهمن از ساعت 19 در پارک شورا می‌کند که ضمن تقدیر از پرستاران ایستگاه های مشاوره، سلامت، صلواتی و نقاشی برپا می‌کند که با مسابقه و موسیقی سنتی نیز همراه است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: برگزاری جشن دهه فجر ویژه کودکان با عنوان "غنچه های انقلاب"در روز 13 بهمن از ساعت 16 در بوستان باهنر همراه با نمایش عروسکی، مسابقه، ایستگاه نقاشی و برنامه‌های شاد برای کودکان، برگزاری بزرگداشت مقام شهید عمادی "آبروی محله "در 13 بهمن از ساعت 19:30 درب منزل شهید عمادی در محله تنگک اول با خاطره گویی، مداحی و شب شعر از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است که توسط این سازمان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای مسابقات فوتبال زیر 11 سال یادواره شهدای آتش‌نشان در محله بهمنی در 14 بهمن، اجرای تئاتر خیابانی در 10 و 16بهمن ماه در بوستان‌های سطح شهر درکنار برنامه‌های اجرایی، اجرای شب شعر انقلابی در 19 بهمن همراه با خاطره‌گویی و شب شعر انقلابی، نصب بالن به مناسبت 22 بهمن در مسیر راهپیمایی، آذین بندی مسیر راهپیمایی و تبلیغات محیطی ویژه راهپیمایی در مسیر راهپیمایی و مصلی جمعه بوشهر، فراخوان عکاسی با موبایل ویژه راهپیمایی 22 بهمن، مسابقات فوتسال محلات شهر بوشهر به مناسبت دهه فجر و یادواره شهدای جان برکف آتش‌نشان در سالن کارکنان شهرداری با حضور 16 تیم از برنامه‌های است که توسط سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری بندر بوشهر در ایام دهه فجر انجام می‌شود.

صفری زاده تصریح کرد: ارائه رایگان خدمات مشاوره‌ای در سطح بوستان جفره علیباش و تولید ویژه‌نامه پیروزی انقلاب اسلامی و انتشار آن از دیگر برنامه‌های است که در ایام دهه فجر برای اجرا پیش‌بینی شده است.

[کد خبر:AJ20313]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب