«آینه حم»  فرماندار شهرستان دیر گفت: پنج روستای بخش بردخون شهرستان دیر که در محاصره سیل قرار داشتند با فروکش کردن آب به شرایط عادی برگشتند.

به گزارش«آینه حم»»؛ حمزه اعتماد در حاشیه بررسی روند امداد رسانی به مناطق سیل زده شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در جریان بارندگی‌های اخیر، طغیان رودخانه مند و بالا بودن آب دریا باعث شده بود تا پنج روستای مغدان، کناری، آبکش، شهنیا و وحدت آباد  در محاصره سیل قرار بگیرند که خوشبختانه از شب گذشته آب در این منطقه فروکش کرده است.

وی اظهار داشت: با سرازیر شدن سیل در شهرستان دیر به ویژه در بخش بردخون شاهد ورود مارهای سمی به این شهرستان‌ها هستیم که می‌بایست به محض فروکش شدن جریان سیلاب نسبت به جمع‌آوری آنها و رها سازی در منطقه‌ای امن اقدام کرد.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه در همه شهرها و روستاهای این شهرستان شرایط عادی است و هیچ مشکلی گزارش نشده است، تصریح کرد: در حال حاضر پل مند در حوزه شهرستان دیر، در مسیر ساحلی بوشهر به دیر مسدود است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه نیروهای امدادی در شهرستان دیر در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و کمک‌های ستاد بحران به مردم به‌ویژه در بخش بردخون ادامه دارد.

اعتماد  اظهار داشت: متاسفانه بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل در برخی نقاط این شهرستان به تاسیسات زیربنایی، کشاورزی، آب و برق و شیلات خسارت های فراوانی به ویژه در بخش کشاورزی وارد کرده است که به محض آماده شدن میزان خسارت وارد شده به بخش های مختلف نتایج اعلام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از صبر و تحمل شهروندان و زحمات و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای امدادی و ستاد بحران شهرستان دیر، گفت: در همه شهرها و روستاهای این شهرستان شرایط عادی است و هیچ مشکلی گزارش نشده است.

[کد خبر:AJ20561]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب