آینه جم : در شرایطی که با اصرار مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، دفتر ستادی این شرکت از خارگ به پایتخت منتقل شده، نماینده بوشهر همچنان امیدوار به استقرار دفتری از این شرکت در شهر بوشهر است.

به گزارش « آینه جم»؛ عبدالحمید خدری در حاشیه نشستی خبری که پیرامون وضعیت بررسی صلاحیت های انتخابات شوراها به عنوان رییس هیات نظارت این انتخابات در استان برگزار کرده بود، با سوالی درباره انتقال دفتر ستادی و نیروهای شرکت پایانه های نفتی به تهران مواجه شد که بر خلاف وعده های قبلی وی بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با یادآوری اینکه پایانه های نفتی تنها شرکت نفتی بود که حاضر شد دفتر ستادی خود را براساس مصوبه دولت سابق به بوشهر به عنوان منطقه اصلی عملیاتش منتقل نماید، گفت: اکنون در پی برداشتن طرح اقماری در وزارت نفت، شرکت پایانه ها هم می گوید جابجایی نیروها از خارگ به تهران در راستای این موضوع و کاهش هزینه های اقماری است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما دست از پیگیری این موضوع نکشیده ایم، گفت: چون این موضوع استانی بود، انتظار بود که مسئولان اجرایی و سایر نمایندگان استان در این خصوص اقدام کنند، ولی بنده به تنهایی پیگیر این مطالبه بودم.

خدری افزود: در اتفاق اخیر هم برای طرح سوال از وزیر نفت آماده شدم که وزیر، معاون پارلمانی وی و مدیرعامل شرکت ملی نفت پیام دادند انتقال دفتر ستادی از خارگ رخ نمی دهد و پیگیر تملک یا اجاره محلی در شهر بوشهر هستند تا دفتر پشتیبانی شرکت پایانه ها در آن مستقر شود.

وی ادامه داد: براساس سخنان وزیر نفت تاکنون دستور انتقال دفتر پایانه‌های نفتی به تهران صادر نشده و در این راستا ستاد پشتیبانی پایانه‌های نفتی ایران در بوشهر مستقر می‌شود.

اظهارات خدری در شرایطی می باشد که از دوم اردیبهشت و براساس ابلاغیه داخلی شرکت پایانه های نفتی، حدود 150 کارمند از دفتر خارگ به ساختمان جدید در تهران منتقل شده اند که به دغدغه چندسال اخیر درباره انتقال این دفتر نفتی از استان بوشهر دامن زد./خلیج فارس

[کد خبر:AJ21406]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب