آينه جم: منتخبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بوشهر که از حدود یک ماه آینده رسما فعالیت شان را آغاز می کنند، نخستین نشست خود را در عمارت امیریه (ساختمان شورا) برگزار کردند.

به گزارش آينه جم به نقل از خليج فارس ؛  در این نشست به جز روح الله نصرتی که در تهران بوده، 8 منتخب دیگر شورای پنجم بوشهر طی نشستی 1.5 ساعته حضور داشتند.

45 دقیقه پایانی این جلسه با حضور خبرنگاران برگزار شد که عمده مباحث منتخبان حول انتخاب شهردار بود.

مهرزاد آسایش، پویا دولابی، اکبر توسلی و طاهره شمشیری در بخشی از سخنان خود تاکید داشتند که برنامه های اولویت دار شورا مشخص و براساس آن در خصوص گزینه های تصدی شهرداری بررسی صورت بگیرد.

عبدالخالق برزگرزاده، کیوان هاشم زاده، ابوذر دهدار و ندا عبدالله زاده نیز مباحثی درخصوص ضرورت جمع بندی ویژگی های موردنظر شهردار آینده توسط منتخبان در فرصت باقی مانده تا شروع رسمی فعالیت تاکید کرده و عقیده داشتند: می توان قبل از آغاز رسمی فعالیت شورا، پیرامون شهردار نیز به جمع بندی رسیده و با رسمیت یافتن شورای پنجم، رای گیری و شهردار منتخب را به وزارت کشور معرفی نمود.

در پایان این نشست مقرر شد، تا قبل از شروع بکار رسمی شورای پنجم در اواسط مردادماه، منتخبان عصر روزهای یکشنبه و سه شنبه نشست غیرعلنی با اولویت بررسی گزینه های شهرداری و هیات رییسه داشته باشند.

گفتنی است سه عضو فعلی شورای شهر بوشهر شامل برزگرزاده، آسایش و عبدالله زاده در شورای جدید بوشهر نیز حضور دارند، ضمن اینکه میانگین سنی شورای جدید بوشهر 33 سال و یکی از جوانترین ها در کشور است.

تصاویری از اولین نشست منتخبان شورای پنجم بوشهر را می بینید:

[کد خبر:AJ22227]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب