هشدار: این خبر حاوی تصویری می باشد که متاثرکننده است و برای کودکان و بیماران توصیه نمی شود

به گزارش «آینه جم»؛ جمعه شب روستای گورک بوشهر شاهد اتفاق بسیار دلخراشی بود.

به گزارش «آینه جم»؛ به نقل از خلیج فارس؛ بر اساس گفته های شاهدان عینی در ساعات پیش از غروب، رهگذری از کنار قبرستان روستای گورک موسوم به پیر شاه غیب، عبور می کرده است که زیر درختی رو به روی قبرستان سگی را می بیند که جنازه یک نوزاد در دهان دارد.

اهالی محل در مصاحبه با یارا می گویند که اقدام به فراری دادن سگ و گرفتن جنازه نوزاد از دهانش کرده اند. بر اساس نشانه های اولیه جنازه متعلق به کودکی تازه به دنیا آمده بوده که حتی بند نافش نیز هنوز به بدنش متصل بوده است. اهالی محل در حالی جنازه این کودک را پیدا کرده اند که نیمی از بدنش طعمه سگها شده بود. احتمال آن است که این کودک به صورت زنده رها گشته و سگهای گرسنه و ولگرد این نوزاد را خوراک خود کرده اند.

شاهدان عینی بیان می کنند که در تماس تلفنی با مقامات نیروی انتظامی مراتب را به اطلاع آنان رسانده اند و خواهان تعیین تکلیف این نوزاد تازه متولد شده و پاره پاره شده توسط سگها شده اند. اما در واکنش به اعلام پیدا شدن این جنازه و این اتفاق دردناک به اهالی محل توسط نیروی انتظامی گفته می شود که خودشان اقدام به دفن جنازه این نوزاد در همان قبرستان کنند.

اهالی محل بیان می کنند که به واسطه آسیبهای دلخراشی که به بدن تکه تکه شده ی نوزاد وارد شده بود توان نزدیک شدن به جنازه را نداشته اند و تنها یکی از پسران محل به خود جسارت و جرأت می دهد تا این نوزاد بی گناه و مثله شده را برداشته و در گودالی در گورستان روستا دفن کنند.

به دنبال دفن این جنازه در ساعات پایانی شب بنا به اطلاع واصله به پزشکی قانونی، این نهاد اقدام به خارج کردن نوزاد از گودال و انتقال آن به پزشکی قانونی می کند. اما این نوزاد کیست و متعلق به چه خانواده ای بوده است؟ چگونه طعمه و خوراک سگها شده است؟

آیا در موقع دریده شدن زنده بوده و یا قبل از اینکه طعمه سگها شود، کودک مرده بوده است؟ چگونه این نوزاد سر از روستای آرام و نجیب گورک در آورده و در کجا این وضع حمل صورت گرفته و سپس رها شده است؟

نیروی انتظامی چرا در بدو اطلاع از وقوع این اتفاق در روستای گورک به جای حضور در صحنه و انتقال کودک به مجاری قانونی، به اهالی محل می گوید که خود آن را دفن کرده و از حضور در صحنه خودداری می کند؟ این پرسشها تا لحظۀ تنظیم خبر بدون پاسخ ماند و متأسفانه نتوانستیم به هویت احتمالی کودک و انگیزۀ رها نمودن آن پی ببریم.

[کد خبر:AJ22393]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب