http://static2.tamasha.com/files/picture/thumb/01248511.jpg

آینه جم: نام پارس جنوبی آنقدر در فضای جامعه ایران پیچیده که ستاره بزرگ سینمای ایران، شهاب حسینی نیز در ویدئویی اعلام کرد که طرفدار و هوادار این تیم است.

به گزارش "آینه جم"، داستان پارس جنوبی جم مثل فیلم های بالیوودی است. داستان برآورده شدن رویاهای بزرگ و حتی غیرقابل دسترس. داستان تیمی که از لیگ یک آمد و با مربی جوان و بازیکنان کم نام و نشانش تا این لحظه در صدر فوتبال ایران قرار دارد. امید سینک وینگر سرعتی و تکنیکی پارس جنوبی یکی از همین بازیکنان کم نام و نشان بود که در ده هفته تبدیل به یکی از معروفترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران شده است. او در کنار دیگر بازیکنان تازه متولد شده پارس جنوبی  توانسته نمایشی فراتر از حد انتظارات داشته است. امید سینک، نام خانوادگی عجیبش- برای ما ایرانی ها- را از پدر هندی اش گرفته است. او زاده بهبهان است و مثل فیلم های هندی از سخت ترین شرایط آغاز کرده و حالا تبدیل به یکی از خوب های لیگ برتر شده است. او مثل قهرمان های فیلم های بالیوودی از دل فقر بیرون آمده و درست مثل همان فیلم ها توانسته با سرعتی خیره کننده همه چیز را تغییر دهد.


امید سینک ابتدا درباره شرایط این رروزهای گفت: «اوضاع خودم چندان تعریفی نیست، چرا که دو سه روز است مصدوم شده ام و به خاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ باید 4-5 هفته دور از میادین باشم.» او درباره دلایل مصدومیتش هم گفت:« در یک بازی دوستانه استارت زدم و مصدوم شدم. بدنم خسته بود و باعث مصدومیتم شد. خداراشکر نیازی به جراحی ندارم و با کمک دکترها در حال درمان آن هستم.»
وینگر پارس جنوبی درباره شرایط این تیم هم گفت:« وضعیت تیم خداراشکر خیلی خوب است و همه چیز عالی است. بچه ها برای بازی سپیدرود آماده می شوند. در لیگ برتر همه بازی ها سخت است و ما هم می دانیم مقابل سپیدرود کار سختی داریم.»


او در این باره که پارس جنوبی به خاطر سبک بازی اش که دفاع و ضدحمله است در برابر تیم های تدافعی مثل سپیدرود ممکن است به مشکل بخورد، گفت:« تیم ما خط حمله خوبی دارد و فکر می کنم همه تیم ها این را بدانند. تیم ما شخصیت پیدا کرده و تقریبا اکثر تیم هایی که با آن ها بازی می کنیم مقابلمان تدافعی بازی می کنند. ما در بازی با سپیدرود هم مثل همه بازی ها برای سه امتیاز به میدان می رویم.»
او که در این بازی غایب خواهد بود گفت:« بازیکنان خیلی خوبی در خط حمله داریم و مطمئن هستم نبود من مشکل ساز نخواهد شد.» سینک که برای دومین بار در این فصل دچار مصدومیت شده در این مورد که آیا دچار ضعف بدنی است گفت:« نه اصلا اینطوری نیست. من یک بار دیگر هم از ناحیه پاشنه پا مصدوم شدم و دو سه هفته ای دور بودم. این بار هم به خاطر سهل انگاری مصدوم شدم چون بدنم خسته بود و نباید فشار می آوردم. با اینحال خداراشکر می کنم در زندگی فوتبالی ام کم مصدوم شدم و این دوبار هم که پشت سر هم مصدوم شدم کاملا اتفاقی بود. از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و به راحتی مصدوم نمی شوم.»


شماره 7 پارس جنوبی با اشاره به اهداف و آرزوهای فوتبالی اش گفت:« انشالله اول تیم ما –پارس جنوبی- امسال قهرمان بشود. درست است که نباید توقعات را از تیم بالا ببریم، اما تیم ما شخصیت پیدا کرده و می تواند به این مهم برسد. آرزوی بعدی ام مثل تمام بازیکنان دیگر این است که بتوانم به تیم ملی برسم. در واقع هدف از تمام این موفقیت ها رسیدن به پیراهن تیم ملی است.»


می خواهم فروشگاه زنجیره ای داشته باشم


زندگی امید سینک مثل فیلم های هندی است. او از زندگی فقیرانه ای به سطح اول فوتبال ایران رسیده و آرام آرام می تواند با ادامه روند درخششی که در پیش گرفته مثل بسیاری دیگر از بازیکنان مطرح فوتبال به مال و ثروتی بیشتر هم برسد. خودش درباره زندگی اش گفت:« من پدرم هندی است و در بهبهان به دنیا آمده ام. دو برادر و یک خواهر دارم. در خوزستان خانواده هایی بودند که مثل ما رگ هندی داشته باشند و با آنها رفت و آمد داشتیم.»


او اضافه کرد:« ما یک خانواده از لحاظ مالی ضعیف بودیم و تا همین چند وقت پیش اجاره نشین بودیم.»


امید که امروز یکی از بازیکنان شناخته شده در فوتبال ایران به حساب می آید اضافه کرد:« خداراشکر توانستم دو خانه یکی برای خانواده ام و یکی هم برای خودم بخرم.» میلیونر زاغه نشین فوتبال ایران درباره آرزوهای مالی اش گفت:« دوست دارم یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ داشته باشم...»


او همچنین در رابطه با حرف های شهاب حسینی که در پشت صحنه سریال شهرزاد اعلام کرد که طرفدار تیم پارس جنوبی است گفت:« واقعا تعجب کردم. کسی نیست که شهاب حسینی را دوست نداشته باشد. واقعا تعجب کردم هنرمند مطرحی مثل ایشان از استقلال و پرسپولیس حرف نزد و گفت طرفدار پارس جنوبی هستم. ما و همه هواداران پارس جنوبی واقعا از این اظهار نظر خوشحال شدیم و انرژی گرفتیم. وقتی یک تیم شخصیت می گیرد بزرگان ایران راجع به آن صحبت می کنند و امیدوارم ما هم بتوانیم در گام های بعدی موفقیت های بیشتری به دست بیاوریم.»

[کد خبر:AJ23293]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب