هاشم زاده اعلام کرد: در یکصد و چهل و نهمین نشست علنی شورای شهر بوشهر که با حضور همه اعضاء شورا و خبرنگاران در عمارت امیریه برگزار شد، به عنوان تنها مخالف نسبت به برنامه های نکوداشت بوشهر رای خود را اعلام کردم.

به گزارش آینه جم ، کیوان هاشم زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: شهر بوشهر با تاریخی درخشان از مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی در کنار وجود عالمانی برجسته به عنوان نگینی درخشان در جغرافیای ایران اسلامی می درخشد.
 
وی افزود: نام گذاری 18 اسفندماه به نام بوشهر در طی بیش از یک دهه ، زمینه ای ایجاد کرده تا این شهر به همراه مردمان فرهیخته و مهمان نوازش در کنار همه ظرفیت های طبیعی و تاریخی به کشور معرفی شود.

نائب رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و عمران شورای شهر بوشهر تصریح کرد: هرچند روز بوشهر روز شورا و شهرداری بوشهر نیست و نیاز است که همه دستگاه های اجرایی در گرامیداشت این روز در کنار شورا و شهرداری قرار گیرند اما امسال نیز شاهد یک سری برنامه ها در نکوداشت روز بوشهر خواهیم بود.
 
هاشم زاده اعلام کرد: در یکصد و چهل و نهمین نشست علنی شورای شهر بوشهر که با حضور همه اعضاء شورا و خبرنگاران در عمارت امیریه برگزار شد، به عنوان تنها مخالف نسبت به برنامه های نکوداشت بوشهر رای خود را اعلام کردم.
 
وی بیان کرد: متاسفانه بخش عمده ای از برنامه های هفته نکوداشت بوشهر به پخش موسیقی و فیلم اختصاص داده شده که با وجود این که مخالف موسیقی نیستم اما این حجم برنامه را قبول ندارم.
 
نائب رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و عمران شورای شهر بوشهر تاکید کرد: معتقدم به جای این که چند ده میلیون تومان صرفا برای پخش موسیقی نواحی توسط یک گروه و همچنین پخش موسیقی از 6 استان که هر دو با نیت معرفی موسیقی نواحی فعالیت موازی انجام می دهند، پرداخت شود ، مسئولان هفته نکوداشت بوشهر بیایند و همین هزینه ها را صرف یک کار بزرگ برای معرفی بوشهر در پهنه ملی و بین المللی کنند.
 
هاشم زاده ادامه داد: با توجه به کمبود شدید بودجه ، پیشنهاد کردم که در این اوضاع کم رمق اقتصادی، بهخ جای این که یک هفته به نکوداشت روز بوشهر اختصاص یابد به سه روز  تقیلی یابد اما برنامه های پر محتوا انجام شود.
 
وی ادامه داد: پیشنهادم این بوده که به جای تنزل روز بوشهر به برنامه های موسیقی و پخش فیلم، بیایید و با این بودجه موجود کارهای بزرگی مانند آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و رفع مشکل مسکن افراد نیازمند حتی برای یک نفر انجام دهید تا ماندگار باشد .
[کد خبر:AJ27591]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب