آینه جم:  فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که در بخش" امام حسن" شهرستان "دیلم "با شلیک اسلحه باعث مرگ شهروندی به هویت "ج.خ" شده بود شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش آینه جم:  سرتیپ دوم "خلیل واعظی" ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بامداد ۱۷ خردادماه سال جاری فردی به هویت "ج.خ" اهل یکی از روستاهای بخش امام حسن شهرستان دیلم سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت مورد تیراندازی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو قرار گرفته و فوت می‌کند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: ضاربان که سر و صورت خود را پوشانده و از خودرو بدون پلاک استفاده کرده بودند، پس از این اقدام متواری و مخفی شدند.
وی بیان کرد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دیلم  تحقیقات تخصصی ،میدانی و اطلاعاتی براساس فرضیه‌های متعدد آغاز شد .
واعظی عنوان کرد : در مدت ۱۴ روز تحقیقات شبانه‌روزی، تعدادی به عنوان مظنون و مطلع به پلیس آگاهی احضار ،دعوت و مورد بازجویی قرار گرفتند.
وی افزود: با تکمیل مدارک و مستندات سه نفر مظنون اصلی شناسایی و عملیات دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت که دو نفر از آنان در شهرهای دیلم و گناوه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در ادامه عملیات پلیس نفر سوم و مظنون اصلی که قصد خروج از کشور را داشت، در حین سفر مسیر  وی شناسایی و با اعزام  کارآگاهان پلیس  متهم شب گذشته  دستگیر و به دیلم منتقل شد .
وی گفت: فرد دستگیر شده ضمن اعتراف به تیراندازی منجر به مرگ به سمت مقتول، اسلحه به کار رفته در حادثه نیز از وی کشف شد.
 واعظی خاطرنشان کرد :هرچند متهم مواردی را در اعترافات اولیه عنوان کرده است، اما  علت اصلی این حادثه در تحقیقات تکمیلی و قضایی مشخص خواهد شد.
[کد خبر:AJ28684]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب