اینه جم: شهردار جم گفت:  با توجه به اهمیت جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا مهلت دریافت پروانه در این شهر تا اول اردیبهشت‌ماه تمدید شود.

به گزارش اینه جم به نقل از  روابط عمومي شهرداري جم، صدرالله حيدري شهردار جم گفت: با توجه به اهمیت جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس وبا مصوبه شوراي اسلامي شهر مهلت دریافت پروانه در این شهر تا اول اردیبهشت‌ماه تمدید شود.

شهردارجم با اشاره به شرایط خاص فعلی جامعه، اظهار داشت: در ماه پایانی سال شاهد مراجعات انبوه مردم جهت دریافت پروانه‌ ساختمانی با نرخ سال جاری هستیم که فضای نامناسبی برای انتقال ویروس کرونا ایجاد می‌کند.

حيدري افزود بانگاه مثبت اعضاي شوراي اسلامي شهر و به منظور حفظ سلامتي شهروندان و پيشگيري از شيوع بيماري كرونا پروانه هاي ساختماني تا اول ارديبهشت ماه تمديدو صدور ان تا اول ارديبهشت ماه براساس نرخ تعرفه عوارض سال ٩٨ اعمال خواهد شد.

شهردار جم با اشاره به اهميت اين مصوبه در راستاي كاهش مراجعات حضوری شهروندان در محیط‌های اداری، تأکید کرد: با این مصوبه، شهروندانی که قصد داشتند تا پایان اسفندماه امور مربوط به دریافت پروانه‌ ساختمانی خود را به انجام برسانند، می‌توانند با فراغ بال، کارهای خود را به ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال آینده موکول و از حضور در محیط‌ اداري به منظور سلامتي خود ، پرهیز کنند.

صدرالله حيدري شهردار جم در پایان اظهار امیدواری کرد که این تصمیم شورای شهر جم و اجرای آن توسط شهرداری بتواند به سلامتی شهروندان به‌ویژه متقاضیان پروانه ساختمانی کمک كند.

[کد خبر:AJ31979]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب