آینه جم: ورود سامانه بارشی همراه با باران، رعدوبرق و وزش باد نقاط مختلف استان بوشهر از شمال تا جنوب را فرا گرفت.

به گزارش آینه جم؛ سامانه بارشی از دیروز (چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت) به تدریج وارد استان بوشهر شد و بر اساس اعلام هواشناسی، تا ساعت ۸:۳۰ صبح امروز (پنجشنبه) در دیلم ۲۰/۲، بهرگان ۱۰/۲، گناوه ۶/۹، برازجان ۳/۸، دیر ۳/۲، بوشهر ۲، خارک ۱/۵ و عسلویه ۰/۶ میلیمتر باران باریده است.

بنا به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر، این سامانه بارشی که دیروز وارد استان شده امروز فعالیتش بیشتر می‌شود و با خروج آن، سامانه بارشی دوم از عصر جمعه به تدریج وارد استان خواهد شد که فعالیت آن تا پایان شنبه ادامه خواهد یافت.

در این مدت آسمان استان به تناوب ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق، صاعقه و تندباد لحظه‌ای پیش بینی شده و دریا نیز به تناوب مواج خواهد بود.

هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و برخورد صاعقه در برخی نقاط وجود دارد بنابراین باید از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات پرهیز شود، سازه‌های موقت، تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها محکم شود و از محصولات کشاورزی مراقبت کرد.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، همچنین توصیه شده است، هنگام وزش باد و تلاطم دریا از تردد‌های غیر ضرور دریایی و تردد شناور‌های کوچک، تفریحی و مسافری درسواحل استان خودداری شود.

[کد خبر:AJ32439]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب