01111682806.jpg

آینه جم: پس از انتشار گلایه یکی از مخاطبان این پایگاه خبری درباره ازدحام جمعیت در مرکز تعویض پلاک بوشهر، دادستانی بوشهر به این موضوع ورود کرد.
به گزارش آینه جم؛ قاضی ویژه رسیدگی و پیگیری حقوق عامه دادسرای مرکز استان بوشهر در گفتگو با  خلیج فارس اظهار داشت: پس از دریافت گلایه شهروندان پیرامون ازدحام و معطلی در مرکز تعویض پلاک بوشهر که در این پایگاه خبری منتشر شده بود، در راستای پیگیری حقوق عامه این موضوع پیگیری و دستورات لازم صادر شد تا ازدحام و شلوغی جمعیت برطرف شود.
حمید تماری با اشاره به بازدید از مرکز تعویض پلاک بوشهر جهت بررسی میدانی مشکلات، ادامه داد: یکی از دلایل ازدحام، اخذ عوارض شهرداری به صورت حضوری بود که از حدود 20 روز پیش در این مرکز اجرایی شده است.
تماری افزود: پس از این بازدید، طی جلسه ای در دفتر دادستانی با حضور پلیس راهور و مدیر درآمد شهرداری، مقرر شد مشابه مالیات و سایر هزینه ها که در زمان اخذ نوبت تعویض پلاک از متقاضیان اخذ می شود، شهرداری نیز به این سمت برود تا مانع معطلی مردم و ازدحام در مرکز تعویض پلاک شود.
وی تصریح کرد: از این رو تا زمانی که زیرساخت های اخذ عوارض شهرداری به صورت الکترونیکی فراهم نشده، دستورات قضایی برای توقف این شیوه صادر شد.
قاضی ویژه رسیدگی و پیگیری حقوق عامه دادسرای مرکز استان بوشهر ابراز امیدواری کرد: انتظار می رود از این پس ازدحامی که اخیرا در مرکز تعویض پلاک بوشهر پیش آمده دیگر شاهد نباشیم و خدمت رسانی بهتری به مراجعات صورت بگیرد
[کد خبر:AJ45019]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب