001vgrig.jpeg

 

 

آینه جم- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس بر ارائه خدمات مطلوب به مردم توسط مدیران این سازمان تاکید کرد.
به گزارش آینه جم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفندماه، سالروز بزرگداشت شهداء، نشست صمیمانه ای بین فرزندان شاهدِ شاغل در سازمان منطقه ویژه پارس و مدیرعامل این سازمان برگزار شد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در این نشست با بیان این که همه ما به شهداء و خانواده های آنان مدیون هستیم، ابراز داشت:  آرامش و پیشرفتی که امروز شاهد آن هستیم به برکت خون شهداست.
 سخاوت اسدی با اشاره به ایثار و فداکاری های شهداء در دوران هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: شهداء از جان، مال و همه چیز خود گذشتند تا برای ما عزت و افتخار بیافرینند.
وی با بیان این که فعالیت برای شهداء و خانواده های آنان وظیفه ماست و هیچ منتی بر آن نیست، افزود: رسالت همه ماست که ارزش شهداء را حفظ کنیم.
وی یکی از مولفه های اساسی در روند روبه رشد کارها را تمسک به ارزش ها دانست و اظهار داشت: اعتقاد دارم در زندگی روزمره باید به شهداء متوسل شویم و از این منبع عظیم معنوی کمک بگیریم.
اسدی درمورد رفع مشکلات فرزندانِ شهداء که در سازمان منطقه ویژه پارس مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: هر آنچه که قانون درباره ارائه خدمات به فرزندان شاغل شهداء اشاره داشته است به طور کامل می بایست اجرا شود.
وی ادامه داد: تا جایی که اختیارات بنده اجازه بدهد در خدمت به فرزندان و خانواده شهداء کوتاهی نخواهم کرد.
 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که برای ایثارگران و خانواده معزز شهداء تا حد توان کمک خواهیم کرد، گفت: برای ارائه خدمات رفاهی به خانواده و فرزندان شهداء تا حد توان کمک می کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به فرزندان شهداء اظهار داشت: نباید اجازه بدهیم ارباب رجوع با بدبینی از محیط کارمان خارج شود بلکه باید با احساس مسئولیت تلاش کنیم در مسیری حرکت کنیم که شهداء برای آن ها جانشان را فدا کردند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اضافه کرد: تک تک ما باید برای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی در این منطقه تلاش کنیم و در این مسیر وظیفه سنگینی بر دوش فرزندان شهداء و ایثارگران قرار دارد.
اسدی با بیان این که کارها می بایست به بهترین نحو انجام شود، ابراز داشت: باید در کارهایمان عنایت داشته باشیم که منافع جمهوری اسلامی به بهترین نحو حفظ شود و ما به عنوان مدیران نظام و شما به عنوان فرزندان شهداء وظیفه سنگینی بر دوش داریم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که مردم باید از برخورد با ما به عنوان مدیران جمهوری اسلامی لذت ببرند، افزود: در این سازمان مردم باید بهترین خدمات را بگیرند و ما به عنوان مسئولین سازمان باید وظیفه خود را در قبال مردم به نحو مطلوب انجام بدهیم.
اسدی با بیان این که در سایه تعامل، همدلی و الفت می توان کارها را بهتر و شایسته تر به پیش برد، تصریح کرد: در هیچ جامعه ای مشکلات صفر نمی شود اما باید تلاش کرد آن ها را به حداقل رساند.
[کد خبر:AJ45058]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب