001r4h7.jpg

 

آینه جم: زمستان سال گذشته در سفر ریاست جمهور به استان بوشهر به‌صورت همزمان ۲ هزار و ۲۲۱ واحد مسکن شهری و روستایی بهره‌برداری و دستور آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را در استان صادر شد. #ابراهیم_رئیسی شخصاً در افتتاح واحدها در شهر خورموج حضور داشت.
به گزارش آینه  جم  به نقل از فارس، تنها چندماه پس از افتتاح واحدهای مسکونی که زیر نظر #بنیاد_مسکن ساخته شده؛ مخاطبان #فارس‌من مطالبه تحویل واحدها را ثبت کردند. پس از پیگیری‌های خبرنگار فارس رئیس وقت بنیاد مسکن بوشهر به‌دلیل افزایش قیمت‌های مصالح ساختمانی درخواست مطالبه‌ی پول بیشتر از متقاضیان را داشت.
البته معاون بنیاد مسکن بوشهر در برنامه رادیویی سلام بوشهر در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های #نهضت_ملی_مسکن (خرداد سال جاری) با گزارش خلاف واقع ساختمان‌های مذکور را به بهره‌برداری و تحویل داده شده اعلام می‌کند.قبل از سفر #رئیس‌جمهور قیمت اعلامی واحدها قریب به ۶۰۰ میلیون تومان بود که پس از آن به ۹۰۰ میلیون تومان رسید.
متقاضیان این واحدها که بیشتر از قشر کارگر و کم درآمد جامعه بودند در مصاحبه با خبرنگار فارس گفتند که برای این طرح همه‌ی زندگیشان را فروختند و توان پرداخت بیشتر از وعده اولیه را ندارند.با کمال تأسف تا به امروز بعد از گذشت بیش‌از ۳۶۵ روز از افتتاح اما واحدی تحویل متقاضیان داده نشده است.
[کد خبر:AJ45066]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب