آینه جم:: آئین تودیع و معارفه مدیران آموزش و پرورش استان با حضور بطحایی معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارتخانه، استاندار، نماینده دشتی و تنگستان و فرهنگیان در سالن امام خمینی (ره) برگزار شد.

آینه جم: ناصر کرمی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان در آئین معارفه خود، طی سخنانی برنامه هایش برای تصدی این سمت را در قالب 10 بند اعلام کرد.

به گزارش آینه جم به نقل از «خلیج فارس»؛ وی بعد از ظهر شنبه در مراسمی که با حضور بطحایی معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، استاندار، نماینده دشتی و تنگستان و فرهنگیان در سالن امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: کشورهایی که توسعه یافته هستند، مرتبه و سطح آموزش و پرورش دارای جایگاه ویژه ای است که امیدواریم در کشور ما نیز شاهد این نگاه ویژه از سوی تصمیم گیران کلان و همچنین مردم باشیم.

کرمی سپس برنامه های خود را در این مسئولیت به شرح زیر اعلام کرد:

http://bushehr.medu.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=e254d0ab-8aa6-4e82-ae9b-dba51e4a9b21

1. تمام تلاش خود را برای ارتقاء آموزشی استان به کار گرفته همه ابزارهای مدیریتی ام برای تحقق آن بهره می برم.

2. با عنایت به اینکه حل مشکلات اقتصادی آموزش و پرورش عزمی ملی می طلبد و در توان و اختیار مدیر استان نیست، اما خود را مسئول پیگیری و انعکاس خواسته های بحق همکارانم می دانم.

3. توجه به نخبگان فرهنگی و صاحب نظران تعلیم و تربیت را وظیفه خود می دانم و اندیشه های پویای همکارانم را در مدارس سراسر استان در برنامه ریزی ها لحاظ خواهم کرد.

4. خرد جمعی را مبنای امور مدیریتی ام قرار داده و برای تقویت شوراهای آموزش و پرورش به شوراهای مدارس و نقش سازنده آن در توسعه تعلیم و تربیت تلاش خواهم کرد.

5. برنامه محوری در همه سطوح آموزش و پرورش استان مدنظر خواهد بود.

6. با تدوین برنامه ای یک ساله برای ارتقاء جایگاه علمی دانش آموزان استان و بالاتر از میانگین کشوری و اجرای برنامه بلندمدت برای کسب جایگاه تک رقمی در کنکور تلاش می کنیم.

7. به ساحت های شش گانه تربیتی شامل: تربیت دینی و اخلاقی، تربیت سیاسی و اجتماعی، تربیت دینی و بدنی، تربیت هنری و زیباشناختی، تربیت اقتصادی و حرفه ای و تربیت علم و فناوری توجه بیش از پیش صورت خواهد گرفت.

http://bushehr.medu.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=0192873a-fc1b-430e-9542-24f1cce20c8b

8. با عنایت به این که آموزش و پرورش صرفا دولتی بهره وری مفید برای جامعه پویای ما نخواهد داشت، توسعه مدارس و آموزشگاه های غیردولتی و نظارت بر کیفیت و قانونمندی آنها با جدیت دنبال خواهد شد.

9. سیاست های پنج گانه مقام عالی وزارت، ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی، بهبود کیفیت مدیریت آموزشگاهی، عملیاتی کردن بودجه، توسعه مشارکت عمومی و مدرسه محوری همواره مورد توجه خواهد بود.

10. تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی آرام همراه با تعامل و همفکری به کار می گیرم و تلاش خواهم کرد بدور از هر گونه خودخواهی از نقد و نظر را در تصمیم گیری ها بپذیرم.

در پایان خدمت مردم شریف استان یادآوری می نمایم از این که قرار است به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید و در سمت مدیرکل آموزش و پرورش در کسوت خدمتگزاری فرزندان شما باشم به بنده حق دهید شیوه ام اعتدال باشد و مشی کاری ام توآم با تدبیر و امیدواری.

گفتنی است کرمی در پایان از تلاش های حصیری مدیرکل سابق این اداره تشکر کرد و گفت: وی با بررسی های میدانی، اشراف خوبی بر آموزش و پرورش استان داشت و کارهای موثری را برنامه ریزی نمود که بخشی اجرا شد و سایر برنامه در آینده به نتیجه خواهد رسید.

 

[کد خبر:AJ5453]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب