header-person-pic-left-slide.jpg

آينه جم ، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: از دستگاه قضایی استان انتظار داریم پس از بررسی‌های کارشناسی حادثه عسلویه، نتیجه را به مردم اعلام کرده و با افراد خاطی برخورد شود.

سکینه الماسی در گفتگو با خبرنگار آينه جم ،  در ارتباط با اتفاقاف اخیر شهرستان عسلویه اظهار داشت: هم‌اکنون با تلاش شورای تامین، معتمدین محلی و همراهی مردم امنیت کامل در این شهرستان برقرار است.

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000002121230.jpg

وی با تقدیر از سپاه و بسیج و نقش ستودنی آنان در مدیریت حادثه اخیر گفت: از لحظات ابتدایی این حادثه در بین مردم بودم و پیگیری‌های لازم از سوی مسئولان انجام شد و با همراهی خوب مردم هم‌اکنون آرامش برقرار است که باید از مردم شریف این شهرستان تشکر کرد.

وی با بیان اینکه مردم‌ شهرستان عسلویه همواره بانی امنیت در این منطقه مهم و استراتژیک بوده‌اند خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند مسببین اتفاقات اخیر معرفی و برابر قانون با آنها برخورد شود.

الماسی با اشاره به پیگیری‌های خود در این رابطه ادامه داد: از دستگاه قضایی استان انتظار می‌رود پس از بررسی‌های کارشناسی نتیجه را به مردم اعلام کرده و با فرد یا افراد خاطی برخورد شود تا شاهد اتفاقات تلخ این‌چنینی نباشیم.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تسلیت به خانواده داغدار این حادثه گفت: مردم شریف شهرستان عسلویه همواره پشتیبان نظام بوده‌اند و در طول تاریخ مرزدار و مرزبان ایران اسلامی بوده‌اند.

الماسی افزود: مردم ضمن حفظ آرامش خود اطمینان داشته باشند که دستگاه‌های مربوطه مسئله را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

مردم درباره بررسی بیطرفانه دادگستری اطمینان داشته باشند

علی جمادی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار آینه جم گفت: مردم بابت رسیدگی بی‌طرفانه به حادثه عسلویه اطمینان داشته باشند.

علی جمادی در نشست با ائمه جمعه و اعضای شوراهای اسلامی و معتمدان محلی عسلویه و نخل تقی اظهار داشت: در راستای برقرای نظم و امنیت در این منطقه شاهد همکاری و تعامل بسیار خوبی بین مردم عسلویه و نخل تقی و ائمه جمعه و جماعات و شوراها و معتمدان محلی و مسئولان شهرستان بودیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما احقاق حق است و در این راستا قانون را به صورت کامل اجرا خواهیم کرد ادامه داد: تعارفی با هیچ کس در زمینه رسیدگی به پرونده نخل تقی نخواهیم داشت.

جمادی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که حقیقت به طور کامل کشف شود، ادامه داد: تلاش داریم که آنچه قانون پیش بینی کرده به اجرا گذاشته شود و مردم منطقه از بابت رسیدگی دقیق و بی‌طرفانه پرونده اطمینان داشته باشند.

اخبار مرتبط:

*** جزئیات درگیری در شهرستان عسلویه در مصاحبه های فرمانده انتظامی استان و دادستان بوشهر

***تعقیب و گریز مسلحانه در نخل تقی/ اوضاع تحت کنترل پلیس است/5نفر کشته و زخمی شدند+تصاویر و جزئیات

[کد خبر:AJ16787]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب