آینه جم: رئیس ستاد انتخابات فارس از ثبتنام ۱۲۲ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و گفت: ۲۷ نفر در فارس در سومین روز نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

ثبت‌نام 122 نفر برای تصدی کرسی مجلس در فارس

به گزارش آینه جم: احمد احمدی‌زاده در گفتگو با خبرنگاان، از ثبت نام ۱۲۲ نامزد برای شرکت در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: ۲۷ نفر در فارس در سومین روز نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که این آمار ثبت‌نامی مربوط به ۲ روز گذشته و امروز تا ساعت ۱۵ است.

وی افزود: بیشترین ثبت‌نام نهایی در شیراز و زرقان با ۴۸ نفر و شهرستان کازرون با ۱۳ نفر بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با بیان اینکه در دومین روز ثبت نام ۵۵ نفر در استان نام‌نویسی کردند، ادامه داد: ثبت‌نام داوطلبان از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ ادامه دارد.

احمدی‌زاده بیان کرد: در نخستین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۴۰ نفر در استان فارس ثبت‌نام کردند که بیشترین ثبت‌نام نهایی در شیراز با ۱۵ نفر بود.

به گزارش فارس، داوطلبان شرکت در انتخابات باید هنگام ثبت نام مدارک خود از جمله اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، اصل آخرین مدرک تحصیلی، اصل کارت پایان خدمت، مدارک ایثارگری، یک قطعه عکس و اصل گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مشاغل موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات را به همراه داشته باشند.
بر اساس قانون، سن داوطلبان نیز باید حداقل سی سال تمام و حداکثر ۷۵ سال تمام باشد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

[کد خبر:AJ30434]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب