114612orig.jpg

به گزارش آينه جم، يكي از وعده هاي مسئولان شهرستان جم و همچنين مسئولان پالايشگاه فجر جم ، راه اندازي پروازهاي مجدد اين  فرودگاه از بهمن ماه بود، بهمن ماه از راه رسيد حتي 12 روز نيز از بهمن گذشت اما خبري از پروازهاي فرودگاه توحيد جم نيست.

براساس گزارش آينه جم، فرودگاه توحید جم از فرودگاه‌های قدیمی کشور است که بیش از دو دهه از عمر آن می‌گذرد و در سال‌های اخیر با جابه‌جایی تعداد زیادی از کارکنان شرکت‌های نفت و گاز و در مواقع انگشت‌شمار مردم بومی، خدمات قابل‌قبولی برای نفتی‌ها ارائه کرده است.

در ماه‌های ابتدایی سال جاری، پروازهای سه‌شنبه فرودگاه توحید جم تعطیل شد، بعد از تعطیلی پروازهای سه‌شنبه، بعد از چند هفته تنها پرواز هفتگی این فرودگاه در روز یکشنبه نیز حذف شد تا که تعطیلی یکی از فرودگاه‌های قدیمی كشور رقم بخورد.

حدود هفت ماه از تعطیلی کامل پروازهای فرودگاه توحید جم می‌گذرد و همچنان خبری از راه‌اندازی مجدد پروازها نیست و حتي وعده هاي برخي مسئولان براي راه اندازي پروازها از ابتداي بهمن نيز محقق نشد.

علي پريشان رئيس شوراي اسلامي شهرستان جم و عضو شوراي شهر جم اخيرا در مصاحبه اي تاكيد كرده است كه اگر شركت مذكور در بازگشایی فرودگاه و راه‌اندازی پروازها اقدام نكند قطعاً با واكنش مردم و مسئولان شهرستان مواجه خواهند شد، از اين مصاحبه اين مسئول شهرستان اين برداشت هم مي توان داشت كه نفتي ها راه تعامل را به خوبي بلد نيستند و در برخي مواقع ، تقابل نيز مي  تواند نتيجه دهد!.

نعمت الله جمالي رئيس روابط عمومي پالايشگاه فجر نيز بيان داشته است:به فكر حل ریشه‌ای مشكل به وجود آمده هستیم.

عبدالحسين فرهنگي مسئول تعاملات اجتماعي پالايشگاه فجر جم با شهرستان در گفتگويي با آينه جم بيان داشت: همه مسئولان مصمم به راه اندازي مجدد پروازها هستند.

سايت آينه جم در چندين گزارش خبري به گلایه‌های نمایندگان شوراهاي اسلامي و مردم از توقف پروازهاي فرودگاه توحيد جم پرداخته است، گرچه اين فرودگاه خدمات قابل قبول به شهروندان جمي ارائه نمي دهد اما يك برند براي شهرستان است و همچنين حساسيت مردم و شوراهاي اسلامي نشانگر اهميت راهبردي اين فرودگاه براي شهرستان جم است.

عدم عملياتي شدن وعده هاي مسئولان شرکت پالایش گاز فجر جم و مسئولان شهرستان در راه اندازي پروازهاي فرودگاه نشانگر ابهاماتي درباره آينده اين فرودگاه قديمي كشور است اميدواريم وعده هاي مسئولان در زمينه از سرگيري مجدد پروازها عملياتي شود و شاهد خدمات اين فرودگاه به شهروندان جم نيز باشيم.

[کد خبر:AJ12553]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+6 # بهلول 1394-11-12 11:05
بی نهایت سپاسگزارم از مدیریت معزز و محترم سایت وزین آینه جم و تمامی گردانندگانش. بالاخره برای اولین بار به صورت عملی مشاهده نمودم که سایتی و خبرنگاری پیداشد و به وعده وفا کرد و خط بطلان بر خلف وعده کشید. به حدی از این پیگیری و صداقت و وفای به عهد خوشحالم که تصور میکنم فرودگاه بازگشایی شده است. مدتهای مدیدی است که بسیاری از مسئولین در مصاحبه های گوناگون وعده های رنگارنگ میدهند و تقریبا هیچکدانش هم نه عملی میشود و نه پیگیری .این سنت شکنی آینه جم نقطه عطفی در تاریخ رسانه و فضای مجازی حداقل در جم خواهد بود و تاریخی خواهد شد. بی شک زمینه اعتماد هرچه بیشتر مردم و مراجعه کنندگان به این سایت فراهم آوردید. واقعا عالی بود و شاهکار کردید. این اقدام شایسته سرآغاز تغییری بزرگ و انقلابی سترگ در جلب اعتماد عمومی و پیگیری مطالبات مردمی است. به شما تبریک می گویم که با ابتکاری جدید مسیری نوین را گشودید.ضمنا جناب فرماندار کجا تشریف داری؟ جناب مدیرعامل و رئیس روابط عمومی پالایشگاه فجرجم پاسخ شما به این خلف وعده چیست؟ جناب حاج آقا فرهنگی شما چطور؟ ضمن تشکر مجدد از مدیریت محترم آینه جم . بازهم پیگیری بفرمایید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-7 # جبار 1394-11-12 12:50
به نظر من وجود فرودگاه در جم با توجه به نزدیکی فرودگاه عسلویه لازم نیست انهم فرودگاهی که در هفته فقط دو پرواز داشته باشد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # حيدري 1394-11-12 15:59
درود بر اقاي قيصري عزيز. فقط زمينهاي مردم را بدون پرداخت وجه گرفتند و هيچگونه خدماتي هم ندادند. با زبان مدارا نميشود با نفت صحبت كرد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-4 # ب 1394-11-13 07:58
من هم موافقم فرودگاه برای جم لازم نیست چرا که امکان توسعه هم ندارد و فقط هواپیماهای کوچک می توانند در ان نشست و برخواست کنند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # جوهری جمی 1394-11-13 13:31
ضمن سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیزم جبار و ب خواهش می کنم احساساتی قضاوت نکنید و عقل و منطق را بر غلیان احساسات سوار کنید. قدری وسیع تر بیندیشید و امتداد افق دید را پهنه ای اضافه ببخشید. عصر عصر ارتباطات است و به حدی این مقوله در جهان مهم است که بدون آن هرگونه توسعه ای غیر ممکن است. به جا و شایسته است که جهانی فکر کنیم و منطقه ای عمل کنیم. اگر ما و مسئولان ما بنا به هر دلیلی نتوانسته ایم از این موهبت بزرگ استفاده کنیم و بهره ببریم مشکل فرودگاه نیست بلکه مشکل ماست. واقعا فرودگاه یک برند است برندی بسیار معتبر و کارآمد. امروزه حتی احداث یک کوره راه میتواند زمینه ساز پیشرفت و توسعه و تحولات بنیادین شود چه رسد به یک فرودگاه. ضمنا به عرضتان برسانم که بسیاری از اقتصاد دانان برجسته معتقدند از قرن 19 به بعد هیچ توسعه ای بدون گسترش شبکه ریلی ممکن نگردیده آیا شبکه هوایی نمی تواند مثلا 50 درصد آن موثر باشد. سربلند باشید و دایره دیدتان وسیع و گسترده باد. ضمنا تشکر و تقدیر ویژه از بهلول دانا دارم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-2 # محمد رضا 1394-11-14 13:07
همه جهانى فكر ميكنند ولى فرودگاه وسط شهر و بى ارزش شدن زنينهاى مردم و ابن هم كه هيچ استفاده شهروندى ندارد چه فايده اى دارد فقط يك برند باشه كافيه؟هيچ سودى تا حالا برا مردم نداشته جميها آب بردشان دست كردن كف گرفتند كاش جمع ميشد كه نفتى ها هم استفاده نمى كردند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # طالب مؤذنی 1394-11-15 08:07
به نظرم کسی با اصل فرودگاه مخالف نیست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب